Archief - OTHER: Denoane.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eduw

Legacy Member
Site voor de jongegasten van de haan
waar bijna iederen van de haan opt forum zit en dan maar een site gemaakt ook
bijna alles in php
enkel pictures moet nog databasegerelateerd worden

www.denoane.be

tikketim

Legacy Member
mooi mooi , toch nog 2 puntjes :

ik zou die gele balkjes wat dikker maken , zodat er wat ruimte is tussen de tekst die erin staat en de buitenkant van die balkjes

ik zou ook een contact scriptje maken voor de leden pagina , zodat als je er op een naam klikt gewoon een formuliertje komt ipv die outlouk popup

Eduw

Legacy Member
die gele balken zou ik mss een effectje opsteken
soort grunge balken dus die kunnen nog veranderen
en de ledenpagina moet idd nog veranderne :)
als je op iemand klikt dat je zen foto ziet, email etc etc
en dan zou ik de pm functie van men forum proberen te integreren
zodat het emailadres niet zichtbaar wordt

als er nog iemand weet hoe ik de phpBB login kan integreren op mijn site en zo enkel de leden mijn pictures.php kunnen bekijken mag em da ook altijd zegn ;)

dahousecatfelix

Legacy Member
In firefox hebde nen horizontalen scrollbar in uw newsvenster.

btw: webstats4u suckt behoorlijk hard aangezien het tegenwoordig reclamepopups op je site kan laden.

Brock

Legacy Member
Op het eerste zicht vond ik het wel goed, maar toch had ik blijkbaar alleen de header gezien.
Het ziet er nogal uit als zo'n typische startpagina.nl. Je kan opteren voor zo'n layout maar nu is echt écht veel te hard startpagina. Ik zou er wat meer design in steken toch :)

OT: ik verschoot effe toen ik verkeerdelijk las "Douane.be" aangezien wij die hier wouden registreren, maar het reeds bezet was :(

Eduw

Legacy Member
dahousecatfelix zei:
btw: webstats4u suckt behoorlijk hard aangezien het tegenwoordig reclamepopups op je site kan laden.

wat raden jullie aan dan?

en die startpagina... mja
komt zoiezo wat meer layout in nog maar tis nu vooral op het php gedeelte dak me focus :) en maken dat alles toch nog goed zichtbaar wordt zonder echt lelijk te zijn

orez

Legacy Member
aangezien je met php werkt, zelf een PHP stats script installeren op je server..

Ramm

Legacy Member
Ik zou toch eens opnieuw naar je code kijken, want die is absoluut beneden pijl. Na 1' snel door uw code te bladeren heb ik al 3 <body>-tags tegengekomen. Waarschijnlijk omdat je met includes werkt ... je hoeft niet voor elke include die body-tag neer te poten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan