Archief - OTHER: forum checkout

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

azerty_2005

Legacy Member
yooo ,

wil effe weten wat jullie van de layout en "thema" van dit forum vinden .

Warning : dit is well een van die gratis gehoste forums , ik ken 0,0 van html etc.
dus dit is het eerste wat ik ooit gedaan heb in die aard so plz dont go to havy on me.

link : http://makephpbb.com/phpbb/ggc.html

Take care :)

Zero Grav

Legacy Member
Ja, er wordt onderaan gelinkt naar één of andere chinees dus kan ik niet anders dan vermoeden dat je de layout niet zelf gemaakt hebt, misschien even een kijkje nemen naar de regels dan. Als ik fout zit dan heb je hier alvast mijn excuses voor deze post.

azerty_2005

Legacy Member
er word nergens gelinkt naar ne chinees , link daarvan ?

en :
Warning : dit is well een van die gratis gehoste forums , ik ken 0,0 van html etc.
dus dit is het eerste wat ik ooit gedaan heb in die aard so plz dont go to havy on me.
:wtf:

*edit*
je zal deze bedoelen dan http://bbs.arthur.com.tw/ .
lol ne deze layout heb ik niet zelf gemaakt , ik bedoelde ook meer de "opstelling" van et forum.
zoals ik zij , ik ken NIETS van html , chill .
Moeten er hier altijd van die mensen reageren met nen dikkenek .

iedereen die hier post word afgebroken blijkbaar. pff

Zero Grav

Legacy Member
azerty_2005 zei:
er word nergens gelinkt naar ne chinees , link daarvan ?

en : :wtf:

*edit*
je zal deze bedoelen dan http://bbs.arthur.com.tw/ .
lol ne deze layout heb ik niet zelf gemaakt , ik bedoelde ook meer de "opstelling" van et forum.
zoals ik zij , ik ken NIETS van html , chill .
Moeten er hier altijd van die mensen reageren met nen dikkenek .

iedereen die hier post word afgebroken blijkbaar. pff

Of, om de rollen om te keren: "Moeten mensen hier altijd zo overdreven reageren?"
Ik wijs u er gewoon op, bewust probeer ik het dan nog vriendelijk aan te brengen, dat als dit een template is dat het tegen de regels is. Niet om je af te breken, helemaal niet, iedereen doet wat hij zelf wilt. Maar het is nu eenmaal wel een feit dat templates hier niet gechecked worden, dusja, ik kan niet veel meer doen dan u er attent op maken.

Als jij me daarom direct wel uitschelden voor dikke nek etc awel, dat maakt mij nu eens lastig, echt, 't is meneer niet naar zijn goesting, we moeten zijn gedownloade doel bekijken en willen het niet VOILA, we zijn toch dikke nekken he! Ongelooflijk wa voor nen hypocriet ik ben, seg, allé nu!

Nee, we moeten kijken naar diene zever die em eropzwiert, die 5 woordjes wat em eropzet.

Awel, 'k zal nog nekeer vriendelijk doen. Ga ergens anders den onnozelaar uithangen maar denk twee keer na voor ge iemand beledigt, want ik pik het niet.

DeFlup

Legacy Member
no offence, maar 'k volg hier volledig Zero Grav.

Hij heeft gewoon een opmerking gegeven, is zo vriendelijk mogelijk gebleven en dan ga jij hem ineens een dikke nek noemen?

en als ik het goed begrijp wil je van ons weten of je de juiste sub-forums hebt gemaakt enzo? Dat hoort niet echt bij site check volgens mij.

azerty_2005

Legacy Member
Of, om de rollen om te keren: "Moeten mensen hier altijd zo overdreven reageren?"
Ik wijs u er gewoon op, bewust probeer ik het dan nog vriendelijk aan te brengen, dat als dit een template is dat het tegen de regels is. Niet om je af te breken, helemaal niet, iedereen doet wat hij zelf wilt. Maar het is nu eenmaal wel een feit dat templates hier niet gechecked worden, dusja, ik kan niet veel meer doen dan u er attent op maken.

Als jij me daarom direct wel uitschelden voor dikke nek etc awel, dat maakt mij nu eens lastig, echt, 't is meneer niet naar zijn goesting, we moeten zijn gedownloade doel bekijken en willen het niet VOILA, we zijn toch dikke nekken he! Ongelooflijk wa voor nen hypocriet ik ben, seg, allé nu!

Nee, we moeten kijken naar diene zever die em eropzwiert, die 5 woordjes wat em eropzet.

Awel, 'k zal nog nekeer vriendelijk doen. Ga ergens anders den onnozelaar uithangen maar denk twee keer na voor ge iemand beledigt, want ik pik het niet.

Voor ge den groote "stoeren" vent wilt uithangen moogt ge eerst nog een paar verjaardags kaarsjes gaan uitblazen en een post voledig lezen voor ge op nen link klikt .

Het gaat em hier niet over de template van het forum maar hoe het is opgesteld zoals de sections enzo , ik wou weten of het leuk was om er te vertoeven en niets meer.

waar schreef ik van check de template op et forum huh ??

J-Style

Legacy Member
Het gaat em hier niet over de template van het forum maar hoe het is opgesteld zoals de sections enzo , ik wou weten of het leuk was om er te vertoeven en niets meer.

Ja.
De volgorde enzo zijn wel heel leuk gekozen. Er zijn vrij veel verschillende fora, dus dat is goed. Heel leuk!
Toppie!:niceone:

Ramm

Legacy Member
azerty_2005 zei:
Voor ge den groote "stoeren" vent wilt uithangen moogt ge eerst nog een paar verjaardags kaarsjes gaan uitblazen en een post voledig lezen voor ge op nen link klikt .

Het gaat em hier niet over de template van het forum maar hoe het is opgesteld zoals de sections enzo , ik wou weten of het leuk was om er te vertoeven en niets meer.

waar schreef ik van check de template op et forum huh ??

1) Met alle respect, maar Zero Grav heeft hier al meer bewezen dan jij. Bovendien is hij in zijn eerste post steeds beleefd gebleven. Er was dus absoluut geen reden om hem aan te vallen.

2) Uw openingspost was absoluut niet duidelijk. Ik dacht persoonlijk (en Zero Grav waarschijnlijk ook) dat je 0,0 van HTML kende, maar dat je wel de images voor uw forum zelf had gemaakt (het design dus). De vraag van Zero Grav of het hier over een template ging was dus zeker op zijn plaats.

3) Lees het forumreglement anders eens na over welke sites hier gepost worden om te checken ;)

orez

Legacy Member
topic closed, en vanwege azerty_2005 zen vriendelijke reacties worden dit onmiddelijk 2 usernote's binnen Site Check, en moest je toch eens moeite doen om de regels te lezen, dan weet je onmiddelijk wat dit betekent.

*edit: blijkbaar had je al 2 usernote's staan voor het niet lezen van de regels + 2 = 4 days tempban. volgende waarschuwing = PERM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan