azerty_2005
Legacy Member
yooo ,
wil effe weten wat jullie van de layout en "thema" van dit forum vinden .
Warning : dit is well een van die gratis gehoste forums , ik ken 0,0 van html etc.
dus dit is het eerste wat ik ooit gedaan heb in die aard so plz dont go to havy on me.
link : http://makephpbb.com/phpbb/ggc.html
Take care
wil effe weten wat jullie van de layout en "thema" van dit forum vinden .
Warning : dit is well een van die gratis gehoste forums , ik ken 0,0 van html etc.
dus dit is het eerste wat ik ooit gedaan heb in die aard so plz dont go to havy on me.
link : http://makephpbb.com/phpbb/ggc.html
Take care


