Archief - OTHER: Games & Babes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

acegamer123

Legacy Member
hey,

ik kom eens een keer horen wat jullie van deze reclame ? vinden?
nog een leuk idiee, of is het niet allemaal wat te druk op elkaar gezet,...
anyway, shoot your comments

acegamer123

Legacy Member
@ John Deckx

Ace=beste-> dus alleen het beste é :p
ale dat proberen we toch...

edit:
is de tekst (font) goed leesbaar??
alvast bedankt

0n3Liner

Legacy Member
das toch ne template dacht ik? of is die site hier gewoon al eens langsgeweest?

Dash

Legacy Member
Op je eerste pagina staan al zeven spelfouten (en dit op het eerste zicht): het moet reaCtie zijn, dt-fouten tot daar aan toe, maar zo'n fout :naughty:

Voor de rest lijkt het er op dat de site met layout al een hele tijd online staat, dus waarom moeten wij dit nog checken. Zoals eerder gezegd dus: lijkt veel op reclame.

servi

Legacy Member
die extra versierinkjes in de titel is voor niets nodig => topic aangepast.

En ik zal deze thread in de gaten houden, als de starter ook maar geen enkel intentie heeft om te luisteren naar de adviezen die hier gegeven worden dan wordt deze thread onmiddelijk gesloten en de link verwijderd ( anti-reclame maatregel )

acegamer123

Legacy Member
Mmm mja qua spellingsfouten, die krijg je er gratis bij ;) (daar letten we nu niet echt op, boeie)
Maar daarvoor heb ik niet deze topic gestart, ik wil gewoon weten of ie goed is op gebied van : gebruiksvriendelijkheid, leesbaarheid, geen doolhof van links, niet verwarrend, ander aanraden van lettertype of vormgeving,... maar lig nauw niet te zeverren over spellingsfouten é... dan zult ge wel veel werk hebben denk :d

Bij mijn weten is dit nog niet gepost...


@ Dash
reactie is aangepast :p
en om eerlijk te zijn, had ik dat niet gezien :o
ik heb die module ook niet vertaalt,
but anyway thx

acegamer123

Legacy Member
@ Freaky 7
enige sugesties hiervoor?
zal binnekort een fotoje laten zien hoe we het mss van plan zijn, maar this niet zo simpel, omdat we volledig werken met css voor de vormgeving...

Quilombo

Legacy Member
oeioei, volledig in css voor de vormgeving..
hoe komt ge daar nu bij? :confused:

acegamer123

Legacy Member
@ Quilombo

dat is nadien vele makkelijker om uwe site aantepassen, als ge bv, naar een ander thema wilt gaan.
1 keer in css maken en nadien als ge wilt veranderen wa cijferkes en letterkes veranderen. persoonlijk vind ik dat de snelste manier, Waarom vraag je dat zo??

Quilombo

Legacy Member
omdat dat al jaren de standaard is om uw vormgeving volledig in css te zetten

acegamer123

Legacy Member
awel this de eerste keer dak daarmee werk :p
voorheen was het enkel html, ik had toen nog nooit gehoord van een css-file :o

acegamer123

Legacy Member
acegamer123 zei:
awel this de eerste keer dak daarmee werk :p
voorheen was het enkel html, ik had toen nog nooit gehoord van een css-file :o


edit:

kan wrs pas binnen 4 weken de syles van de menu's laten zien, gaan het aan pro's over laten. Tlukt me niet goed... :sad:

servi

Legacy Member
aangezien ge zelf aangeeft dat ge toch geen verandering zult doen, beschouw ik deze thread als reclame en wordt hij gesloten en wordt de url verwijderd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan