Helvetica
Legacy Member
Voor onze gip moesten we een website maken die aansloot bij ons thema (toekomst) ik heb hiervoor half belgië onder water gezet tot aan Lier (City) en dit moet dan de site voor 't stad voorstellen maar word min of meer als blog gebruikt.
.ik heb er een cms ingestoken zodat ik makkelijk nieuws kan toevoegen of posts bij toerisme zetten. het is niet beveiligd ofzo.
zeg het eens..
http://heylen.sisamul.be
(en dat tourisme bijvoorbeeld zo goed als leeg staat weet ik, moet ik nog eens iets posten om het wat op te vullen.
en er zit nog een bug in als je verkeerde username EN wachtwoord geeft, die ik er niet uitkrijg, en de jury heeft em al bekeken dus was het er toch te laat voor)
.ik heb er een cms ingestoken zodat ik makkelijk nieuws kan toevoegen of posts bij toerisme zetten. het is niet beveiligd ofzo.

zeg het eens..
http://heylen.sisamul.be
(en dat tourisme bijvoorbeeld zo goed als leeg staat weet ik, moet ik nog eens iets posten om het wat op te vullen.
en er zit nog een bug in als je verkeerde username EN wachtwoord geeft, die ik er niet uitkrijg, en de jury heeft em al bekeken dus was het er toch te laat voor)
