Hamiltoe
Legacy Member
Hello,
heb een blog over beleggen gestart.
http://jongebelegger.blogspot.com
Momenteel vind ik mezelf nog niet terug in Google. Is het beter dat ik me pas inschrijf als ik nog wat meer geschreven heb?
Enige tips of verbeteringen?
Persoonlijk maak ik het uit eigen liefhebberij, ik vrees dat de doelgroep nogal klein is die interesse heeft in deze informatie.
Nu, graag jullie mening
.
Grtz
PS: is een blog van blogspot, dus breek me niet af dat ik zelf dit niet kan programmeren
; zoek meer een beoordeling voor SEO en content 
heb een blog over beleggen gestart.
http://jongebelegger.blogspot.com
Momenteel vind ik mezelf nog niet terug in Google. Is het beter dat ik me pas inschrijf als ik nog wat meer geschreven heb?
Enige tips of verbeteringen?
Persoonlijk maak ik het uit eigen liefhebberij, ik vrees dat de doelgroep nogal klein is die interesse heeft in deze informatie.
Nu, graag jullie mening
.Grtz
PS: is een blog van blogspot, dus breek me niet af dat ik zelf dit niet kan programmeren
; zoek meer een beoordeling voor SEO en content 

