-Infinity-
Legacy Member
Hallo,
Graag jouw mening over deze website voor een jeugdbeweging. Het is de eerste site die ik codeer in xhtml&css, dus ik weet niet of ik goed zit met m'n code. Sommige pagina's zijn nog niet af, die breng ik de komende dagen in orde als ik de juiste info heb. Anyway, shoot
url: http://ksatongerlo.org/site/
Alvast bedankt!
Graag jouw mening over deze website voor een jeugdbeweging. Het is de eerste site die ik codeer in xhtml&css, dus ik weet niet of ik goed zit met m'n code. Sommige pagina's zijn nog niet af, die breng ik de komende dagen in orde als ik de juiste info heb. Anyway, shoot

url: http://ksatongerlo.org/site/
Alvast bedankt!
