Boddah
Legacy Member
www.koalasounds.net
heb ik recentelijk gemaakt voor de band van een maat.
eerste indrukken?
wat kan er beter?
wat is er goed? (plz
)
etc
het zwart-grijze uiterlijk is omwille van de hoes van hun plaat die gaat uitkomen, die heel donker is. en ik wou de site zowat eenzelfde feeling meegeven.
heb ik recentelijk gemaakt voor de band van een maat.
eerste indrukken?
wat kan er beter?
wat is er goed? (plz
)etc

het zwart-grijze uiterlijk is omwille van de hoes van hun plaat die gaat uitkomen, die heel donker is. en ik wou de site zowat eenzelfde feeling meegeven.