Zeppelin
Legacy Member
Hello
K heb voor de volgende eerstejaars C-MD 'ers een kleine Mac community site gemaakt waar de eerstejaars mac-gebruikers beetje info, software, games, links, etc... kunnen vinden.
Bedoeling is ook wel dat deze site een soort playground is voor mij om CSS te oefenen en te leren.
Momenteel zit ik zonder Photoshop en heb dus alles gwoon zonder afbeeldingen moeten doen, de header komt dus nog.
RSS werkt momenteel niet, door probleem met een "&" ergens nadat k het script heb herschreven.
Advies is altijd welkom, commentaar(opbouwend) vanzelfsprekend ook.
Alvast bedankt
LINK
K heb voor de volgende eerstejaars C-MD 'ers een kleine Mac community site gemaakt waar de eerstejaars mac-gebruikers beetje info, software, games, links, etc... kunnen vinden.
Bedoeling is ook wel dat deze site een soort playground is voor mij om CSS te oefenen en te leren.
Momenteel zit ik zonder Photoshop en heb dus alles gwoon zonder afbeeldingen moeten doen, de header komt dus nog.
RSS werkt momenteel niet, door probleem met een "&" ergens nadat k het script heb herschreven.
Advies is altijd welkom, commentaar(opbouwend) vanzelfsprekend ook.
Alvast bedankt
LINK
