Spiderken
Legacy Member
Heb onlangs een moppensite gemaakt.
De moppen zelf zitten in een XML database die via javascript worden opgehaald.
Graag wat commentaar (+/-)...
grtz...
http://users.pandora.be/spiderken/stupidity
De moppen zelf zitten in een XML database die via javascript worden opgehaald.
Graag wat commentaar (+/-)...
grtz...
http://users.pandora.be/spiderken/stupidity

). Dus in Opera zal het niet deftig weergegeven zijn hoor, mijn excuses voor de Opera-gebruikers...

.