Archief - OTHER: Moppensite

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black Night

Legacy Member
- Header is nogal simpel. 2 images en een woord...
- Menu hangt gelijk in de linkerkolom.
- Thema is nogal slecht gekozen (er bestaan al hooooooopen moppensites), maar soit :)

Spiderken

Legacy Member
@Black night: - Menu in de linkerkolom ? Mag dat niet of zo ? :-)
Ik weet dat er al zoveel moppensites bestaan ma had zin om zelf één te maken :-)

@Fraggie: In Opera werkt er denkik niet veel hoor, kmoen nog eens zoeken hoe je xml moet parsen in javascript voor opera (tot nu toe nog niet gevonden, van IE en FF vind ik genoeg maar van Opera niets :s). Dus in Opera zal het niet deftig weergegeven zijn hoor, mijn excuses voor de Opera-gebruikers...

grtz

Fraggie

Legacy Member
Ik hou me nu ook bewust niet bezig met XML omdat ik weet dat de support voor XSL in Opera niet bestaat. Vanaf Opera 9 is die er wel.
Maar ik denk dat die tekst niet leesbaar is owv een uitlijnings fout ipv een leesfout (XML).

Black Night

Legacy Member
Het is beter om een vorm van samenhang te creeeren.

Ik probeer u ook maar dingen te zeggen die mij wat storen, wat jij ermee doet is jouw zaak. Voor mij is dat geen probleem als je er niets mee doet ;)

Xavez

Legacy Member
Waarom via XML? Da's toch trager dan een SQL database... (of wordt dat in elk geval naarmate je meer jokes erin gaat hebben). Oh wait: telenet space, my bad :).

Site is eenvoudig, het kleurenschema staat me niet echt aan, maar je navigatie is wel vrij duidelijk. Je links zijn echter van een kleiner formaat als de tekst zelf en da's niet zo geweldig goed naar mijn mening :)

|v|essiaH

Legacy Member
ni echt ter zake maar er zijn verschillende moppen meermaals aanwezig :woohoo:

Spiderken

Legacy Member
@ Fraggie: Ik gebruik geen XSL hoor, alle XML is met CSS geplaatst. En ja het kan een uitlijningsfout zijn, die kans zit er dik in want ik heb nog nooit echt gekeken hoe Opera reageert op allerhande code. Dat zal wel nog eens komen als ik veel tijd heb.

@ Xavez: Idd Telenet space :-), Dan is XML wel de beste oplossing zeker :-)
Zal aan de links nog wat veranderen dan, was mij ook al opgevallen dat ze maar klein zijn tov andere tekst ;-)

@ Messiah: Ja idd, kan goe zijn dat er sommige meerdere keren inzitten, heb een programma geschreven om de XML files automatisch makkelijk te updaten, maar moet er nog een functie in stoppen om dubbels uit te halen ;-)

thx voor de comment allemaal... duly noted

grtz...

Quilombo

Legacy Member
doe alsjeblief dat tellertje van webstats4u weg: die zorgt voor die kutirritante popups van ilead (gebruik er anders één van belstat.be)

Spiderken

Legacy Member
hmmm het was mij gisteren ook al opgevallen, maar ik wist niet van waar het kwam :-), dacht dat ik met spyware zat. Dat is dan ook precies nog niet zolang dat ze dat doen want het was de eerste keer dat ik het zag. Toch bedankt voor de tip ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan