Archief - OTHER: nieuwe website

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gorris

Legacy Member
joo manne!

ik heb juist mijn allereerste "echte" website online staan: :woohoo:

*edit*
http://www.spammetyspam.com

Het is eigenlijk 's werelds eerste internet-geluksbrenger :)... Handig voor examens, poker, gokken, dates, onenightstands :D
Laat de wereld aan jou denken!!

Graag had ik geweten wat jullie er van vonden...

R.

gorris

Legacy Member
gho, kan iemand van de moderators dit misschien doen want ik heb geen idee hoe ik dit moet doen... Nogmaals sorry :)

en de site leidt niet naar één of andere russische pornowebsite, ik heb hem zelf in elkaar gestoken en ik wil gewoon eens weten of ik er iets moetaan veranderen :)


Fantastisch en bedankt!

Nu hij onder de juiste topic staat: indien iemand wat opbouwende kritiek heeft had ik die ENORM graag gehoord, mijn moeder en vriendin zijn niet echt de doelgroep hier ;)

Osorkon!

Legacy Member
Ziet er tof uit eerlijk gezegd :) orgineel concept! Alhoewel ik niet denk dat het echt werkt :D

j design

Legacy Member
Ik vind dit toch een behoorlijke website.
Heb er zelf ook al een luckrequest opgezet ;)
Make my dreams come true :)

Ik heb er echt niets op aan te merken.

Een leuk extratje:
Naast de request is een wereldbol, het zou leuk zijn als daar een stip ofzo opstaat waar het land juist is.
Mja het stoort natuurlijk niet.

Zijn het allemaal echte reacties?

rubenedra

Legacy Member
Hallo iedereen,
Eerst en vooral ik ben de R. van het oorspronkelijke bericht :), ik had samen met ne maat van mij die hier al een account had de thread opgestart om eens te zien of er reactie op zou komen.
Nu ik zie dat er echt wel reacties op komen waar ik iets mee ben heb ik toch besloten om ook een account te maken...

Zodus ...

Ik heb het allemaal een beetje duidelijker gemaakt zodat het eigenlijke doel snel
duidelijk is ( hoop ik )
Ook het splash screen is verwijderd , wat het geheel wel ten goede komt denk ik.
@j_design,
De reacties zijn idd allemaal echt op de 3 onderste na ... :)
En idd de wereldbol zou leuk zijn... ( was oorspronkelijk de bedoeling dat
naar gelang u land , je daar een andere wereldbolletje te zien kreeg)
dit was net iets teveel werk:)

zodus moest je zin hebben om nog eens te kijken en te zeggen of het nu duidelijker is ... sugesties zijn zeker welkom
Zo ben ik er niet uit of het nodig moet zijn om je luck request achteraf ergens terug te kunnen zien?

Alvast bedankt... en laat me weten wat je ervan vindt...
R.

dJeez

Legacy Member
FEW zei:
Groenland heeft dezelfde kleur als Europa, maar het hoort bij Amerika :)
Geografisch wel, maar het maakt deel uit van het koninkrijk Denemarken (is er een autonome provincie van), en dus klopt de inkleuring wel. Ze willen wel gaan voor volledige onafhankelijkheid :p.

Schabouwelijk Engels, in de CSS een mix van Engels en Nederlands, "iets" doet mij dus vermoeden dat dit knip- en plakwerk is gebaseerd op een andere site (voorzover je je pagina als site kan beschouwen).

BTW Je weet toch dat bedrijven als Porsche en Coca Cola niet opgezet zijn met misbruik van hun logo's en campagnes mag ik hopen? Ik kan mij nl. moeilijk voorstellen dat die dergelijke prullerij sponsoren. Dit ruikt dus idd heel erg naar spam, en gaat bij deze ook dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan