Archief - OTHER: Rootsradio

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

peng

Legacy Member
Dag allen,

'k Ben reeds ruime tijd bezig aan een webstek voor een lokale/online radio genaamd 'Rootsradio' (met zn roots in Turnhout). Ze draaien folk, americana, blues, jazz & world. Na een tijdje knoeien met de structuur ben ik er wel tevreden over maar nu is de vraag of iemand misschien iets totaal niet ziet zitten of nog enkele details ziet om over te muggeziften.

Alvast bedankt!

Rootsradio

Black Night

Legacy Member
Hmm

- geen samenhang
- kleuren trekken op niets
- menu is veel te gewoon
- onleesbare tekst

Begin maar opnieuw!





... En om nu effe eerlijk te zijn... gimme that design :unsure:

Radiance

Legacy Member
Design heb ik niks op aan te merken, maar de inhoud hier & daar is in 't engels, dat begrijp k niet zo goed voor een lokale Turnhoutse radio ;)

peng

Legacy Member
Ja het is een radio gebaseerd in Turnhout, maar het is zoals ik zei ook een internet-radio. De luistercijfers van de online radio zijn blijkbaar veel hoger dan de cijfers die in Turnhout opgepikt worden (Internet is dan ook grootser) en dus om een zo groot mogelijk publiek te bereiken is de website in't Engels :)

borisson_

Legacy Member
proper kleurgebruik, origineel, mooi, past bij de muziek

ik kan zelf ook op geen ander woord komen, maar als je eropkomt, misschien een ander woord voor category ?

en de tune in werkt, maar ik krijg gewoon een wit scherm en hoor dan muziek..
het duurt even eer de muziek begint te spelen, en dat is vrij irritant, percies of je op een dode linke of een link naar niet hebt geklikt. Verder surfen op de site gaat ook, niet, omdat het in hetzelfde venster opend.

Thorens

Legacy Member
Toch één kléin woordje van kritiek: op die foto's, de kaders lijken nogal anti-aliasing te kunnen gebruiken, als je me vat ;)

0n3Liner

Legacy Member
dat lichtblauw valt er compleet uit..en die pijlen trouwens ook, verder niks op aan te merken, ziet er goed uit

dennisgodderie

Legacy Member
Puik werk!

Ik zou alleen bij het contactformulier alleen een "lijn" zetten als input veld.

{
border-style: solid;
border-width:1px;
border-color: #geen #geen #uwkleurvanlijn #geen
}

Het lijkt me iets mooier over te komen dan zo'n vierkantige blok ineens op zo'n zachte pagina.

vb: www.webenhost.be/temp/rotary/main/index.php?page=contact

peng

Legacy Member
Die kaders kunnen idd wat anti-aliasing gebruiken! 'k Ga daar direct eens werk van maken se :)

Dat lichtblauw is het logo van de radio, 'k vind het persoonlijk net wél passen. Feit is wel dat het een beetje afsteekt tov de rest van de site, maar moet een logo dat dan ook niet doen?

Het contactformulier ga ik met input-boxes houden. Of het de zachte pagina breekt of niet, daar valt over te discussieren, maar ik vind het duidelijker om input boxes te gebruiken.

Alvast bedankt voor de comments!

orez

Legacy Member
bij uw xhtml code toch 1 opmerking, bij tracklist beetje last van divitis hé ;)

deadlock

Legacy Member
Zoals gewoonlijk zeer goed bezig, daarom dat ik ga muggeziften:
Code:
<div class="date"><div class="day">17</div><div class="my">03.06</div></div>
wordt beter
Code:
<p class="date">17 <span class="my">03.06</span></p>
Deze manier is "correcter", met een div minder. Toch kan je je datum nog op dezelfde manier stylen.

Volgende:
Code:
<ul id="tunein">
Een ul voor 1 item? Beter iets anders van maken of als extra li in je nav zelf

Quilombo

Legacy Member
idd heel sjiek :niceone:

contact formulier is veel duidelijker zoals t nu is (mss nog uwe pointer meteen bij your name zetten? dan is het nòg duidelijker dat er daar getypt moet worden =p)

enneuh, voor de rest zou ik gewoon iets consequenter zijn in de kleuren van uw links, ik snap bv. niet wrom tune in dezelfde kleur heeft als de link vd pagina waar je je momenteel bevindt (net als die choose category), mensen (met een iets lager iq =p) zouden wel eens in de war kunne geraken over wat klikbaar is en wat niet, en waar ze zich nu juist bevinden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan