Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Transporters zei:--> Over smaak valt niet te twisten maar ik ben dan ook maar een groentje op vlak van webdesign en ik heb al veel slechtere sites gezien van admins die zich op hetzelfde niveau als mij bevinden.
Transporters zei:--> Over smaak valt niet te twisten maar ik ben dan ook maar een groentje op vlak van webdesign en ik heb al veel slechtere sites gezien van admins die zich op hetzelfde niveau als mij bevinden.
.visual-X zei:voor een eerste site valt het mee. maar nog veel werk aan de winkel. ik vind het allesinds relatief beter dan die gastjes dat hun eindwerk portfolio etc hier komen tonen.




wardkennes zei:
visual-X zei:serieus, ik heb echt medelij met jou. multimedia richting volgen en zo'n site afleveren...
squanman zei:Qua techniek mss, maar op vlak van design vind ik Ward zijn site toch wel een PAK mooier hoor.

(n/o)