Archief - OTHER: stopsein.net

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Black Night

Legacy Member
llo,

Nu de website online staat, zou ik graag eens de mening willen weten van jullie.

Zero Grav gaf reeds een mooi extra idee voor de site (een planner), meer ideeen mogen altijd volgen :)


Link: www.stopsein.net

Thx op voorhand :)

Wover

Legacy Member
Ah hier se BN-Koekje van HGBTF :p

Heel mooi initiatief natuurlijk, heel handig voor spotters om hun foto's op de zetten, want sommigen moeten daar imageshack ofzo voor gebruiken omdat ze geen webspace hebben.

Black Night

Legacy Member
idd, ik ben BN-koekje daar :)

K heb zelf iets met treinen en ik dacht, waarom geen site maken speciaal voor dit soort mensen? :)

Thx voor reply ;)

Black Night

Legacy Member
Geen kritiek blijkbaar (naast de IRC-chan dan ;))

Ik ben een gelukkig man :)

Thorens

Legacy Member
Mja, het design is misschien niet al je dat maar dat hoeft hier niet te zijn. Hier staat functie boven aan de lijst, dus is het wel goed :)

Black Night

Legacy Member
Design is idd niet de hoofdvereiste. Dit omwille van 3 redenen:

- de site moet simpel en overzichtelijk blijven
- door het simpele design kun je sneller een flexibele site maken
- ik ben niet echt een expert in design, geef mij maar coding :unsure:

Toch zal ik in de toekomst wel nog aanpassingen aan het design doen als ik een goed idee uitdokter (hopelijk nog deze eeuw :unsure: ). Nu is feitelijk de uitwerking van het concept het belangrijkste.

Dank voor de reply :)

Gamefactor

Legacy Member
Leuke en overzichtelijke site. Het design is simpel maar strak en mooi...

Greetz

Black Night

Legacy Member
Dank voor de reply.

Nu maar te hopen dat de site een zekere aantrekkingskracht heeft :)

Nijntje

Legacy Member
Ik vind de site heel net en overzichtelijk.
Eenvoud siert; mooi werk geleverd.

Black Night

Legacy Member
Dank je!

Alleen zien jullie ook nog een groot deel van de website niet. Het deel dat enkel toegankelijk is voor gebruikers. Gebruikers kunnen bijvoorbeeld:

- Een persoonlijk voorwoord instellen
- Fotoalbums maken/beheren/wijzigen/verwijderen
- Foto's uploaden/verwijderen
- Loggebeurtenissen schrijven/wijzigen/verwijderen/reacties beheren
- Reactiepanelen openen/sluiten bij loggebeurtenissen
- Een persoonlijke avatar instellen/uploaden
- ...

Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als de zichtbare pagina's, voorbeelden:
http://public.smshq.net/files/stopsein01.jpg
http://public.smshq.net/files/stopsein02.jpg
http://public.smshq.net/files/stopsein03.jpg

Daar is eigenlijk het meest tijd/werk in gekropen, maar het was de moeite waard :)

Black Night

Legacy Member
thx voor de reactie

Perfect: gohja, persoonlijk vind ik het nog zeker niet perfect. Maar ik denk wel dat het de goeie weg op gaat. Wie weet wat de toekomst brengt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan