@ Trimentor
* De lettergrootte is een domme fout van me, ik surf aan een resolutie van 1600*1200 en daar lijkt alles kleiner

Ga ik fiksen.
* Die scroll bij 1024 (alleen in IE trouwens), ik dacht dat ik die had weggewerkt, blijkt niet zo... Ga ik ook fiksen.
* Iframes, mss al oud, maar das eigenlijk volledig html. Wordt nog heel courant gebruikt (kijk naar bvb krantensites) Ik vind deze gewoon erg handig

* Layout, tja das kwestie van persoonlijke voorkeur.
* Positie menu slecht? Verklaar je nader aub...
@ Brock
* Scrollbar Iframe, bedoel je de aanwezigheid ervan of de layout? Bij layout: mozilla neemt da ni; bij aanwezigheid, een bar over de hele pagina hou ik niet van, omdat dan de kolommen met links en images verdwijnen en de pagina totaal leeg komt te staan. Gebruik maken van archieven doe ik niet (besparen op webspace en traffic).
* Sober, weer persoonlijke voorkeur, hoewel ik ook wel aan wat meer randeffecten enzo denk. Suggesties?
* Achtergrond met repeating image motiefje vind ik er altijd behoorlijk amateuristisch uitzien, tis al heel moeilijk om da te doen dat het er goe uitziet.
* Die lijnen, tja, das een lijn boven en onder elke post via de cutenews instellingen, wat heb je dan in gedachten dat het beter zou maken? images? Ik hou hoegenaamd niet van al die lijnen met effectjes op (dotted enzo)
* De code, tja, tis idd nogal versimpelde html transitional, maar ik zie niet in waarom ik met spullen zoals xhtml strict zou werken, da zorgt alleen maar voor cross-browser problemen (spullen die wel in mozilla en niet in ie werken of omgekeerd) html transitional wordt meestal door beide browsers aangenomen en da maakt mn code veel korter, zo moet ik geen argumenten op 2 manieren beginnen ingeven om ze te doen werken in beide browsers. Soms komt daar dan ook javascript aan te pas en daar ben ik helemaal niet goed mee bekend. De correctheid van de code interesseert me ook niet speciaal, of da nu valideert of ni, zolang het correct op je scherm wordt weergegeven is toch alles goed?
* css gebruik ik, tenzij het me beter uitkomt om inline css of gewoon simpele html tags te gebruiken.
* divs, gebruik ik idd niet veel, ik kan gewoon veel beter met tables en frames werken. Kzou daar nekeer mee moeten spelen, maar uiteindelijk blijft het resultaat toch hetzelfde nee?
Dank je voor de feedback

We zouden trouwens nog een actieve poster kunnen gebruiken, want nu vallen er af en toe gaten waar we maar een enkele post per dag ofzo hebben...
Eerst hebben we natuurlijk wat user activiteit nodig

We draaien nu tegen de 50 per dag en da moet toch beter kunnen
