Bertold
Legacy Member
Naar aanleiding van deze post
https://www.beyondgaming.be/forums

Al uw reacties mag u hier kwijt.
Even ter info:
Tis niet de bedoeling een grafisch meesterwerk neer te zetten maar een simpele
chirosite met deftig adminsysteem.
Screens van admin-systeem zijn hier te vinden :
(binnen enkele momenten toch)
EDIT : http://users.telenet.be/betee/screens/
Voor ik het vergeet:
link: http://taison.mine.nu/cdg/index.php
of gewoonweg www.chirodeginste.be
EDIT2 : Qua sourcecode heb ik nog drie kleine foutjes maar dit is doordat ik met xhtml strict 1.0 werk. Het gaat over het log-in icoontje onderaan dat dan een border krijgt en niet extern opent. wat nie gemakkelijk is. en accessibility (spelling-problem
) gaat voor op correcte code
Is het ook oké indien de code xhtml transitional is? of gaat dat crossbrowser problemen geven? (mss domme vraag)
https://www.beyondgaming.be/forums

Al uw reacties mag u hier kwijt.
Even ter info:
Tis niet de bedoeling een grafisch meesterwerk neer te zetten maar een simpele
chirosite met deftig adminsysteem.
Screens van admin-systeem zijn hier te vinden :
(binnen enkele momenten toch)
EDIT : http://users.telenet.be/betee/screens/
Voor ik het vergeet:
link: http://taison.mine.nu/cdg/index.php
of gewoonweg www.chirodeginste.be
EDIT2 : Qua sourcecode heb ik nog drie kleine foutjes maar dit is doordat ik met xhtml strict 1.0 werk. Het gaat over het log-in icoontje onderaan dat dan een border krijgt en niet extern opent. wat nie gemakkelijk is. en accessibility (spelling-problem
) gaat voor op correcte codeIs het ook oké indien de code xhtml transitional is? of gaat dat crossbrowser problemen geven? (mss domme vraag)
.