forumnaar
Legacy Member
Forummers,
Ik en een vriend zijn maar amateurs op gebied van website's maken maar het is toch altijd leuk om naar jullie deskundige commentaar te luisteren. tips zijn meer dan welkom. Onze eerste vereiste was een handige makkelijke website te maken voor onze Zaalvoetbalclub.
http://www.borussiajut.be
alvast bedankt
Ik en een vriend zijn maar amateurs op gebied van website's maken maar het is toch altijd leuk om naar jullie deskundige commentaar te luisteren. tips zijn meer dan welkom. Onze eerste vereiste was een handige makkelijke website te maken voor onze Zaalvoetbalclub.
http://www.borussiajut.be
alvast bedankt


. Code zelf schrijven is altijd beter, maar niet altijd even voor de hand liggend natuurlijk. Je header is beter een gif in plaats van flash, dan kunnen mensen die geen flash player geïnstalleerd hebben (bestaan die?
) de header ook zien. Het patroontje met paars en zwart is goed als achtergrond, probeer iets te doen aan de grote zwarte vlakken, er zijn betere manieren om zwart in je site te verwerken dan de achtergrond van je tekst zwart te maken.