Archief - Photobattle September: Dieren

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Joeri

Legacy Member
Voila, hier is de nieuwe photobattle.

Aangezien het systeem een beetje aangepast is, even de volledige uitleg met alle regeltjes:

-Inzendingen mogen per PM naar mij gestuurd worden. Indien je zelf geen foto's kan hosten, kan je in PM mijn mail vragen en de foto als bijlage mailen.
-Het is niet de bedoeling dat er archief-foto's gepost worden, ik hoop op de nodige eerlijkheid van de deelnemers.
-Suggesties voor nieuwe thema's zijn altijd welkom in mijn PM-inbox
-De deadline is op het einde van de maand, inzendingen voor deze editie mogen dus gedurende de hele maand ingestuurd worden. Tegelijk loopt ook de voting voor het volgende thema.
-Na afloop van de deadline start de voting voor de inzendingen + een nieuwe thread als deze met de nieuwe battle.
-Men is vrij in de interpretatie van het thema, alsook welke bewerkingen men op de foto uitvoert. Uitzondering hierop is natuurlijk als het thema een specifieke bewerking inhoudt (zwart/wit, HDR,...)
-Bij de votings mag men maximum 3 keuzes geven, met een puntenverdeling van 5-3-1 en 3-2-1 voor respectievelijk de foto's en de themas

Het thema voor deze editie is:
Dieren

En de keuzes voor volgende maand waarop gevote kan worden in deze thread:
1: Spanning
2: Evenwicht
3: Water
4: Ruimte
5: De dagelijkse sleur

MaVaCa

Legacy Member
K'heb geen foto, dieren zijn niet zo mijn ding.
Dus vote ik maar op de thema's

3 Punten voor - Water
2 Punten voor - De dagelijkse sleur
En 1 punt voor - Spanning

Mr. Humphries

Legacy Member
Allez, zouden er nog anderen iets geupped hebben? Anders mag ik mij voor de eerste keer als winnaar uitroepen!

SweetEmmaRose

Legacy Member
hmmmm kad iets kunne insture ma keb er ni zo op gelet
gaan we het verlenge?

squan

Legacy Member
Ik wil wel ook wel keer een poginkske doen

Edit: kdacht dat er stond photoshop battle, keb geene camera dus: pas.

Joeri

Legacy Member
Momenteel maar 2 inzendingen. Om het allemaal wat spannender en interessanter te maken wil ik gerust verlengen om wat meer inzendingen bij elkaar te krijgen, zo lang er niemand tegen is.
Als Humphries en de andere kandidaat graag gebruik maken van de extra tijd om hun inzending nog aan te passen, doe gerust!

wouter_dc

Legacy Member
Geen tijd en inspiratie :( Ook ni mijn favoriete thema :( Had ik een hamster gehad had ik meegedaan!

Jammer dat onze konijnen geen salto kunnen :cry:

Mr. Humphries

Legacy Member
wouter_dc zei:
Geen tijd en inspiratie :( Ook ni mijn favoriete thema :( Had ik een hamster gehad had ik meegedaan!

Jammer dat onze konijnen geen salto kunnen :cry:

die van mij wel :)

tetty

Legacy Member
Aangezien dees nog ff opengelaten wordt hebbek zelf ook inzendingske gedaan. Mss morgen nog nekeer op pad voor wa klikskes te nemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan