Vrij harde stijl heb je, maar dat past wel bij urbanfotografie vind ik. Het benadrukt de... vergankelijkheid.
Die tweede foto intrigeert mij, Het lijkt op een raam, maar het grondniveau waar die fiets op ligt lijkt zo hoog tov het raam. Het oogt irrieel.
De derde met die teddybeer (alhoewel een klassieker) en de voorlaatste spreken mij het meeste aan.