Archief - PHOTOSHOOT: Amerika (Seattle)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stimpy

Legacy Member
Onlangs een schooltripje naar Seattle gehad.
Ik vond enkele foto's wel geslaagd. Ze zijn gemaakt met een Nikon Coolpix 3200. Dus eigelijk niet echt manueel in te stellen (point 'n shoot toestelletje), maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening erover.

http://www.zwammers.com/stimp/fotos/

grtz

joyraider

Legacy Member
leuke foto's, niet subliem, maar degelijk (ik ben geen kenner) :)

maarreuh.. waar is de space needle? ;)

Erinyes

Legacy Member
Schooltrips naar Seattle... In mijn middelbaar gingen we in het 5e naar Brussel... :unsure:

Typhon`

Legacy Member
die klassieke mct reis zekers?
foto's vallen mee maar niks bijzonders, 1-3-5 zijn niet echt boeiend, 4 te fel overbelicht, 2 valt nog mee als je wat cropt naar rechtsboven want het witte "ding" links aan de tafel stoort.

Stimpy

Legacy Member
jup mct reis
en nee das ni 5e middelbaar :p , 3e hoger :)

en kheb nog veel foto's met mensen op, deze zaten er gewoon tussen en kvond ze wel "ok" ogen

Erinyes

Legacy Member
Stimpy zei:
jup mct reis
en nee das ni 5e middelbaar :p , 3e hoger :)
Dan nog: wij gingen naar Rotterdam vorig jaar.. :)

Maar ja... Die overzeese reizen zijn een beetje te duur naar mijn goesting :-p

LunchBox

Legacy Member
Vond het zijn geld wel waard eerlijk gezegd, al ging het zakgeld ter plaatse er iets sneller door dan gepland. (go ATM machines) Ik krijg al heimwee bij het zien van de foto's.. spijtig van de stevige compressie wel hier en daar.

Heb jij per toeval geen emailadres van sam-de-man-met-de-cam Stimpy, lag bij mij op de kamer maar 'kben't'm vergeten te vragen.

Stimpy

Legacy Member
nee ik ken dieje ni eigelijk
kon wel neig overdrijven met zen camera : p de meeste mense krege precies de zenuwe ervan

fartbunny

Legacy Member
vorig jaar ook geweest met mct naar seatle en New York.. (new york viel ferm tegen maar seatle is zalige stad :D)

Bigbuddha

Legacy Member
5 foto's? Je hebt uit de 100, 200, 300? 5 "goeie" gehaald?
Hhmmm Deze 5 zijn zowiezo niet echt bijzonder.

Zelf gingen we vroegen naar Bokrijk ;) East Side wel te verstaan ;)

Anendel

Legacy Member
schoolreis naar seattle? WTF? Wij zijn nooit verder dan Berlijn geraakt met school.
@fartbunny: waarom viel NY tegen?

Foto's:
Sowieso hoog snapshot-gehalte.
2 vind ik wel iets hebben van kleur. Wel nogal veel ruis en niet echt een aandachtspunt. Als die muzikanten vlijmscherp waren geweest had het beter overgekomen
4: heeft wel iets vind ik. Straalt iets uit, maar weet niet goed wat :-)

Stimpy

Legacy Member
Bigbuddha zei:
5 foto's? Je hebt uit de 100, 200, 300? 5 "goeie" gehaald?

maakt toch niet uit van hoeveel foto's ze komen? het gros van de foto's is bij wijze van sprekend wandelend genomen dus ik heb daar ni een reeks topfotos zitten nemen (is trouwens niet echt mogelijk met dit toestel wegens beperkte functies)

en ja snapshot gehalte.. het zijn dan ook snapshots hé, maar ik vond ze best wel mooi

Malkavian

Legacy Member
LunchBox zei:
Vond het zijn geld wel waard eerlijk gezegd, al ging het zakgeld ter plaatse er iets sneller door dan gepland. (go ATM machines) Ik krijg al heimwee bij het zien van de foto's.. spijtig van de stevige compressie wel hier en daar.

Heb jij per toeval geen emailadres van sam-de-man-met-de-cam Stimpy, lag bij mij op de kamer maar 'kben't'm vergeten te vragen.

Wees blij dat ze NYC niet meer gedaan hebben, daar heb ik in 3 dagen evenveel opgedaan als die 8 dagen Seattle ofzo. Go figure

En de comments over de prijs :P
Post je Schema eens Lunch :D
meeste gaan wel kwijlen ;)

Yeah Zalige trip, can't believe its already a year ago

Typhon`

Legacy Member
daar zitten best nog mooie tussen :).
Die gallerij is trouwens ook niet mis, nog nooit gezien dat het tussen 1 van adobes zat.:).

Anendel

Legacy Member
Malkavian zei:
Wees blij dat ze NYC niet meer gedaan hebben, daar heb ik in 3 dagen evenveel opgedaan als die 8 dagen Seattle ofzo. Go figure

Hell, dat belooft. Na 2 weken touren van Miami naar Chicago ga ik nog een weekje in NYC doorbrengen deze zomer. Ik ben nog niet weg en hou er nu al een financiële kater aan over.

Cholerae: daar zitten enkele ERG knappe foto's tussen! :applause: Mooie kleuren! Spijtig van de enkele die nogal onscherp zijn, ma soit.
En die galerij is goed ze, gebruik die ook vaak :)

Malkavian

Legacy Member
Anendel zei:
Hell, dat belooft. Na 2 weken touren van Miami naar Chicago ga ik nog een weekje in NYC doorbrengen deze zomer. Ik ben nog niet weg en hou er nu al een financiële kater aan over.

Cholerae: daar zitten enkele ERG knappe foto's tussen! :applause: Mooie kleuren! Spijtig van de enkele die nogal onscherp zijn, ma soit.
En die galerij is goed ze, gebruik die ook vaak :)
hehe Yeah, ma ge moet weten ik ben verslaafd aan Koffie :D
Maw Starbuck omt uur ;) (nie zo erg alhoewel het scheelt nie veel)
en aan comics, iedere comic store wel gestopt :D
kheb nog altijd het meeste spijt dat ik mee naar National Park ben geweest in Seattle
Er was op dat moment een Grote Comic Con van 2dagen in Seattle, ben het te
weten gekomen op eerste dag en tweede moesten we naar Park.
kweetnie hoeveel artists diek allang wil ontmoeten enshit, mja
kvond wel spijtig :'( ma mss beter voor portemonee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan