Stimpy
Legacy Member
Onlangs een schooltripje naar Seattle gehad.
Ik vond enkele foto's wel geslaagd. Ze zijn gemaakt met een Nikon Coolpix 3200. Dus eigelijk niet echt manueel in te stellen (point 'n shoot toestelletje), maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening erover.
http://www.zwammers.com/stimp/fotos/
grtz
Ik vond enkele foto's wel geslaagd. Ze zijn gemaakt met een Nikon Coolpix 3200. Dus eigelijk niet echt manueel in te stellen (point 'n shoot toestelletje), maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening erover.
http://www.zwammers.com/stimp/fotos/
grtz



Wij naar Italië, maar ik maak alleen foto's met mensen op, want anders zuigt dat vind ik, je neemt wel mooie foto's van landschappen of gebouwen, maar die bekijk je toch nooit meer.. het hele internet staat er vol van.
, 3e hoger
)