Archief - PHOTOSHOOT: beetje lente, een portretje, etc..

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sm00Ke

Legacy Member
hoi,

hier wat fotokes die ik afgelopen maand gemaakt heb...

jullie ongezouten kritiek aub :)



gear: Canon EOS 20D, Canon 70-200mm L f4, Canon 100mm,Canon 17-85mm, UV filters, statief,...

software: Adobe Photoshop cs2.



hier de foto's:

KLIK

mvg,

dresse

Legacy Member
die 'lente in zicht'...
da is toch met photoshop da bolleke? :)

in elk geval weeral zeer knappe foto's, lente in zicht is wel men favo... (ook die van u vriendin, ma da heeft andere redenen :))

Sm00Ke

Legacy Member
dresse zei:
die 'lente in zicht'...
da is toch met photoshop da bolleke? :)

in elk geval weeral zeer knappe foto's, lente in zicht is wel men favo... (ook die van u vriendin, ma da heeft andere redenen :))

hehe thx dresse :)
en nee,tis nie met photoshop da bolleke,tis van mij en mijne gieter :D

bRahms

Legacy Member
1) De bloemen op de voorkant komen iets te weinig uit, omdat de achtergrond nu ook (toevallig) overwegend wit is. Daardoor komt het gecentraliseerde minder goed uit.

2) prachtig, niets op aan te merken.
3) prachtig, in alle opzichten :music:
4) Mooie foto, maar stelt bij mij niets voor. Ik zie er geen thema in, zelfs geen shampoo. Knap gefotografeerd, ik zou het zelf niet kunnen, maar het kon evengoed het bruis op een glas limonade geweest zijn voor mij, bij manier van spreken.
5) standaard tuinfoto, maar wel prachtig uitgevoerd
6) knapste van de hele reeks!!
7) heel mooie compositie, knap!

Heel knappe fotoreeks... meer van dat!

Joeri

Legacy Member
Mooie reeks (had er al wel enkelen van op BD gezien), alleen het portret vind ik persoonlijk net iets te soft, en jammer dat het hoofd is afgesneden.

friggelke

Legacy Member
hetzelfde commentaar als hierboven. Maar kvind dat het afsnijden van het hoofd hier niet stoort, alleen de blur die erop zit die het wat plastiek maakt :). Nog 1 klein puntje. Die foto's kan je iedere lente nemen als je snapt wat ik bedoel ;) maar das dan ook mijn eigen visie over fotografie. Ik zou willen beelden schieten die dat overstijgen waarvan je zegt datgeen zal ik nooit meer zien of kunnen schieten. Los daarvan zijn dit zeer knappe foto's!

Sm00Ke

Legacy Member
Die foto's kan je iedere lente nemen als je snapt wat ik bedoel maar das dan ook mijn eigen visie over fotografie. Ik zou willen beelden schieten die dat overstijgen waarvan je zegt datgeen zal ik nooit meer zien of kunnen schieten.

mja,veel geluk met dat te vinden :p

mijn foto's zijn bedoeld om het mooie uit de dagelijkse dingen te halen,de dingen die velen voorbijlopen of als dagelijkse kost worden gezien.

thx for the comment :)

Mistabeen

Legacy Member
uw eerste foto hebde daar zo die typische kersenbloesem als ik me nie vergis, kvind het spijtig dat ge die dan in zwart wit doet. Die bloemen hebben zo een typische mooie wit-roze kleur en die gaat ge dan gaan wegsteken door int zwart wit te werken.

Thorens

Legacy Member
Moet Mista wel gelijk geven op dat gebied. Wij hebben zo eentje in onze tuin staan trouwens ;)

enj0i^

Legacy Member
die met dat waterbolleke is gewoon prachtig :love:, en uw vriendin ook, over de foto ga ik me niet uitspreken :p

Dafference

Legacy Member
Ik snap ni hoe da waterbolleke daar zo opligt, da heb ik nog nooit gezien!

Of ik moet is wa meer buitekome.. :p ma allemaal heel mooj foto's!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan