FEW
Legacy Member
uit verveling nam ik mijn pa zijn nikon D70 maar uit de kast en begon ik foto's te trekken van alles wat ik tegen kwam. hieruit bleek dat de foto's die ik "serieus" trok ongelofelijk gefaald waren. en maar de testfoto's, om het zo te zeggen, "geslaagd" waren. natuurlijk post ik ze hier meteen om jullie te laten oordelen of ze geslaagd zijn op niet, met de nodige commentaar 
het zijn maar 2 foto's.
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/DSC_4985.JPG
=> ik weet dat het belangrijke gedeelte van deze foto waarschijnlijk wat laag stond. maar wat van de rest?
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/DSC_4986.JPG
=> mss spijtig dat de vinger onderaan zichtbaar is.
zijn de foto's wat geslaagd? of vind ik dat ze iets hebben omdat ik ze zelf getrokken heb?

het zijn maar 2 foto's.
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/DSC_4985.JPG
=> ik weet dat het belangrijke gedeelte van deze foto waarschijnlijk wat laag stond. maar wat van de rest?
http://members.chello.be/cvba.vandeputwinnenswaels/DSC_4986.JPG
=> mss spijtig dat de vinger onderaan zichtbaar is.
zijn de foto's wat geslaagd? of vind ik dat ze iets hebben omdat ik ze zelf getrokken heb?

