Archief - PHOTOSHOOT: Castellane en de zoo van Antwerpen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jarne

Legacy Member
Allereest zal ik mij eens voorstellen.
Ik ben Arne, ben 20 jaar en Woon in Gullegem.
Voor de kost ben ik metser.
Fotografie en tekeningen etc. zijn niet echt te zeggen mijn hobby (wegens tijdgebrek) maar spreken mij erg aan. Ik bekijk graag anderen hun werk maar neem ook zelf graag foto's.

Ik heb eens een 9-tal foto's geselecteerd die ik persoonlijk wel goed vind.
Ik sta open voor alle commentaar, zoal positief als negatief, zolang dit maar op een beleefde, niet-arrogante manier gebeurt.

Castellane -canon c300 zoom-
- pic 1: Close up van een krekel
- pic 2: nog een close up van een krekel
- pic 3: Voor de verandering nog es een close up van een krekel
- pic 4: Moest het niet te langdradig worden, nog eens een krekel :)
- pic 5: een stukje landschap
- pic 6: nog een stuk landschap

De zee (Oostduinkerke) -nikon coolpix 4100-
- pic 7: Winters landschap (de ruis, dit zijn sneeuwvlokken)

Antwerpse zoo -hp ??? ene van m'n ouders-
- pic 8: een fotogenieke pinguin
- pic 9: Een tijger

moemi

Legacy Member
:offtopic: gullegem? gij moe brian dan kennen normaal? ofni :p

nuja ot : kvind die foto's van die beestjes wel vree goed, lik die tijger enal.

Skizzy

Legacy Member
De landschappen (pic 5 en 6) vind ik zeer geslaagd! Zouden zeker nie misstaan als wallpapers!

Cheers

Typhon`

Legacy Member
uw krekels zijn sprinkhanen bij mijn weten :p.
Het zijn grotendeels snapshots, eventjes commentaar geven;
1) Flits was hier dan wel nodig maar maakt de foto allesinds niet mooier op. Voor 1-4 geldt de regel: "indien je een beest schiet, schiet dan uit zijn oogstandpunt" Best dus plat gelegen en can tegen de grond geplaatst :).
5) leuk landschap maar compositiegewijs niet zo interessant...
6) al een betere compositie maar nog geen "wow" effect
7) leuk maar standpunt kon beter en is vrij onscherp...
8) dierenregel :p, diene pinguin staat er nu zo droog op :)
9) te centraal die tijger...

Je hebt dus nog veel te leren maar geef zekers de moed niet op! :)

bRahms

Legacy Member
moemi zei:
:offtopic: gullegem? gij moe brian dan kennen normaal? ofni :p

nuja ot : kvind die foto's van die beestjes wel vree goed, lik die tijger enal.
En waar woonde gij in Heule? :o

Anyway, ik treed Typhon bij in z'n redenering

SideShow

Legacy Member
Heb je geen foto's van die berg in Castellane ? Of van die kerk ? Of van dat Verdon riviertje ? :p Of lust je enkel krekels ? :D

friggelke

Legacy Member
ik em dor 14 jaar op conge geweest :D :D zaten aan den camping tegen dienen berg en op die camping was der altij nen warmen bakker.

Jarne

Legacy Member
hehe, ik heb honderden foto's, staat er allemaal wel op, maar de ene zijn wat beter dan de andere. Kheb er nog een paar gevonden, een van een SPRINKHAAN, een van een plakkaat en een van een reptiel in een boom (deze was erg moeilijk om te trekken, hij poseerde niet graag)
waarvan de compositie wat beter is (denk ik)

- pic 10: sprinkhaan op stoel
- pic 11: Het reptiel dat niet graag poseerde
- pic 11: Een plakkaat

Mr.Pee

Legacy Member
Hoi, ik ga akkoord met wat de rest hier al gezegd heeft...
Ik heb eens eventjes met die foto van het plakkaat gepruld, en geprobeerd om hem wat te verbeteren als voorbeeld. Als je wil, haal ik hem wel terug offline. http://users.pandora.be/mrpee/plakkaat.jpg Jammer dat er rechts zo weinig open ruimte is...

Jarne

Legacy Member
amai, wat een verschil :) Moet niet offline gehaald worden hoor.
niveau's bepalen gebruikt in ps?

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan