Jarne
Legacy Member
Allereest zal ik mij eens voorstellen.
Ik ben Arne, ben 20 jaar en Woon in Gullegem.
Voor de kost ben ik metser.
Fotografie en tekeningen etc. zijn niet echt te zeggen mijn hobby (wegens tijdgebrek) maar spreken mij erg aan. Ik bekijk graag anderen hun werk maar neem ook zelf graag foto's.
Ik heb eens een 9-tal foto's geselecteerd die ik persoonlijk wel goed vind.
Ik sta open voor alle commentaar, zoal positief als negatief, zolang dit maar op een beleefde, niet-arrogante manier gebeurt.
Castellane -canon c300 zoom-
- pic 1: Close up van een krekel
- pic 2: nog een close up van een krekel
- pic 3: Voor de verandering nog es een close up van een krekel
- pic 4: Moest het niet te langdradig worden, nog eens een krekel
- pic 5: een stukje landschap
- pic 6: nog een stuk landschap
De zee (Oostduinkerke) -nikon coolpix 4100-
- pic 7: Winters landschap (de ruis, dit zijn sneeuwvlokken)
Antwerpse zoo -hp ??? ene van m'n ouders-
- pic 8: een fotogenieke pinguin
- pic 9: Een tijger
Ik ben Arne, ben 20 jaar en Woon in Gullegem.
Voor de kost ben ik metser.
Fotografie en tekeningen etc. zijn niet echt te zeggen mijn hobby (wegens tijdgebrek) maar spreken mij erg aan. Ik bekijk graag anderen hun werk maar neem ook zelf graag foto's.
Ik heb eens een 9-tal foto's geselecteerd die ik persoonlijk wel goed vind.
Ik sta open voor alle commentaar, zoal positief als negatief, zolang dit maar op een beleefde, niet-arrogante manier gebeurt.
Castellane -canon c300 zoom-
- pic 1: Close up van een krekel
- pic 2: nog een close up van een krekel
- pic 3: Voor de verandering nog es een close up van een krekel
- pic 4: Moest het niet te langdradig worden, nog eens een krekel
- pic 5: een stukje landschap
- pic 6: nog een stuk landschap
De zee (Oostduinkerke) -nikon coolpix 4100-
- pic 7: Winters landschap (de ruis, dit zijn sneeuwvlokken)
Antwerpse zoo -hp ??? ene van m'n ouders-
- pic 8: een fotogenieke pinguin
- pic 9: Een tijger
gullegem? gij moe brian dan kennen normaal? ofni


