Je komt in ieder geval op interessante plaatsen blijkbaar, en da's voor mij al een grote plus.

Ik vind enkele foto's zeker geslaagd, zoals noorwegenbig1.jpg, noorwegenbig2.jpg (mits een vijfdeke eraf gecropt, boven of onderaan),
http://home.scarlet.be/~p4u63686/arne/the doors/mistbig.jpg (mag zeker een klein stukje af vanonder voor mij), noorwegenskyline2big.jpg (alweer: onderaan mag er een stuk af).
Ik ben geen autoriteit in het vakgebied dus ik zal het houden bij mijn eigen mening, maar ik ben geen fan van uw kadrering/compositie. Het is een beetje clichématig en iets té ruimdenkenden zouden wel eens kunnen denken dat het hun "artistieke vrijheid" beknopt, maar de klassieke 2/3 - 1/3 verhouding is echt wel aangenamer voor het oog volgens mij (zeker bij landschappen). In jouw foto's zie ik iets te vaak alles gecentreerd.