Archief - PHOTOSHOOT: Izegem industrie avondopnames

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

friggelke

Legacy Member
HOI,

Heb nog eens even de "wijde wereld" ingetrokken met het gedacht van izegem industrie toch even in de kijker te zetten.
Wou eens de industrie fotograferen bij zonsondergang. Wou vooral de silhouetvormen en kleuren goed laten uitkomen in de foto's; Contrast en vormen.

1.

1.jpg


2.

2.jpg


3.

3.jpg


4.

4.jpg


Zelf vindk 2 en 3 niet zo sterk maar vond de kleur van de lucht wel mooi :). Favs 1, 4

Bolteh

Legacy Member
Wanneer verjaarde? 'k Zal u een waterpas kopen..

Persoonlijk vind ik da ge nog te veel ziet van de verschillende kleuren/tinten (te laag contrast)

De 2 vliegtuigen op foto 2 storen vrij hard..

De eerste foto is de beste, op de scheefheid en het lage contrast na..

guRuh

Legacy Member
1 en 4, the golden hour goed vastgelegd, chapeau.
2 en 3: "pimp" die lucht nog een beetje, is nogal flets nu imo.

friggelke

Legacy Member
bolteh als ik even eerlijk mag zijn: contrast mag niet hoger, dat zou de textuur van het water volledig weghalen net zoals de tekening in het zwart :). En ja die eerste foto sta scheef dan mochte het miss wel aardiger gezegd hebben :).

Kzal daar vandaag nog wa aan werken guruh. Kzal da doen in de les

Stimpy

Legacy Member
1 is zeer mooi (beetje scheef zoals gezegd)
2 en 3 vind ik niet speciaal
4 is ook weer mooi, maar precies niet zo scherp

Floyd

Legacy Member
1 vind ik de beste, hoewel het iets te druk is voor mij. Alsof er twee of drie (goeie!) foto's aan elkaar zijn geplakt, snap je?
2 & 3 vind ik... niet druk genoeg. :) En, wat er ónder de horizon gebeurt vind ik niet interessant genoeg - wat er bóven de horizon staat is idd wat flets, en qua compositie vind ik het niet zo goed: die wolken lijken te veel afgesneden voor mij.
4: zelfde opmerking als bij #1, namelijk te druk. vooral linksboven dan uiteraard. Meer contrast vind ik absoluut niet nodig, het is nu al zo afgetekend!

friggelke

Legacy Member
kheb de foto's voorgelegd an min docent en vind ze een pareltje... nuja kdenk da et gewoon te maken heeft met smaak. 2-3 hebk er gewoon bijgestoken omdak voor 2 foto's gene thread aanmaak :p.

Vanaafd gaak met statief :)

Typhon`

Legacy Member
Floyd²
Bij de laatste foto misschien dat stuk onder eraf, en ook beetje links eraf voor het minder druk te maken?

GeeMPie

Legacy Member
4 vind 'k mooi.
ik denk wel dat hij beter was geweest als ge hem horizontaal had getrokken, zodat er meer treinspoor opstond.
1 vind 'k ook wel goed, 2 en 3 vind ik minder, niks speciaals aan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan