friggelke
Legacy Member
HOI,
Heb nog eens even de "wijde wereld" ingetrokken met het gedacht van izegem industrie toch even in de kijker te zetten.
Wou eens de industrie fotograferen bij zonsondergang. Wou vooral de silhouetvormen en kleuren goed laten uitkomen in de foto's; Contrast en vormen.
1.
2.
3.
4.
Zelf vindk 2 en 3 niet zo sterk maar vond de kleur van de lucht wel mooi
. Favs 1, 4
Heb nog eens even de "wijde wereld" ingetrokken met het gedacht van izegem industrie toch even in de kijker te zetten.
Wou eens de industrie fotograferen bij zonsondergang. Wou vooral de silhouetvormen en kleuren goed laten uitkomen in de foto's; Contrast en vormen.
1.
2.
3.
4.
Zelf vindk 2 en 3 niet zo sterk maar vond de kleur van de lucht wel mooi
. Favs 1, 4
.