Thorens
Legacy Member
Met al dat gepraat over Fotografie hier, had ik echt zin om wat kliekjes te maken. Maar het is véél te koud en veel te guur om buiten te gaan, dus dan maar wat binnen, gezellig warm de kerstversiering trekken.
Het zijn niet zo een fantastische foto's maar ze geven een ideetje van de (binnen)versiering. Dit is het maximum van macro dat ik uit mijn Powershot A40 haal, trouwens
Klik
Het zijn niet zo een fantastische foto's maar ze geven een ideetje van de (binnen)versiering. Dit is het maximum van macro dat ik uit mijn Powershot A40 haal, trouwens

Klik