Mazoutjen
Legacy Member
Heb nu een 3tal weken mijn DSLR-camera, en vond het tijd worden om een paar "werkjes" te tonen...
Alle foto's zijn genomen met Canon EOS 350D, met 28 - 135mm lens van canon.
1. Mijn vriendin in een oude fabriek:
2. Mijn vriendin in diezelfde fabriek:
3. Overzicht van deze fabriek, met "verouderings-effect:
4. Broken wood @ old factory
:
Dit zijn ze dan, mijn eerste werkjes...
Greetzzz
Alle foto's zijn genomen met Canon EOS 350D, met 28 - 135mm lens van canon.
1. Mijn vriendin in een oude fabriek:
2. Mijn vriendin in diezelfde fabriek:
3. Overzicht van deze fabriek, met "verouderings-effect:
4. Broken wood @ old factory
:
Dit zijn ze dan, mijn eerste werkjes...
Greetzzz
wa was de bedoeling, ff testen hoe ge uw lens moest scherpstellen?