1: coole compositie, maar ik vind de kleuren en helderheid (of eerder de relatieve afwezigheid van beide) het een beetje 'voos' maken.
2: dito, alleen nog veel coolere compositie. de kleuren verpesten het wat voor mij. Dit is nu is echt een dat ik in z/w zou zetten, denk ik.
3: Hmm prachtig. Zoals foto 1, maar dan wél met voor mij de mooie kleuren en goeie helderheid. Het onscherpe donkere vlak onderaan mag er wel af voor mij.
4, 5, 6: Ik heb het niet zo voor verschillende foto's met minieme onderlinge verschillen, van hetzelfde onderwerp. Kies één foto, bewerk die eventueel zoals jij het wil en daar probeer ik dan graag een mening over te vormen.
7, 8, 9: weet niet wat erover te zeggen
In ieder geval: 3 vind ik zalig!