Spijtig dat de exifs er weeral niet inzitten
1. Onder haar neus zit een hele rare lijn (lichtinval?), sprint direct in het oog bij mij. De pose vind ik wel heel mooi, nice work hierop. het licht op haar vingers had wat softer gemogen, is een tikkeltje uitgebrand toch
2. Mooi scherp etc, maar ik heb er toch een dubbel gevoel bij:
de bovenkant van de flessen+de lucht zou een hele mooie foto kunnen maken. Je had wel het licht van de lucht moeten meten in dat geval, zodat de lucht niet uitgeband zou zijn (wat hier het geval is)
Onderkant en zijkant van de foto vind ik echt nix, spijtig
3. Snapshot? Weet er echt geen comment op te geve, sorry
4. Goed gezien, mooie reflectie... maar toch niet "je dat" he. Spijtig van de incomplete reflectie dus
5. Aha! De flessen

Very nice, zoiets bedoelde ik met bovenstaande comment

DOF is ook in orde, niets op aan te merken
6+7. Idem 3
8. Idee is er wel, uitwerking is minder. Die bles trekt de aandacht veel te veel naar zich toe, en das niet goed. De bles is dan ook het minst mooie gedeelte van de foto: zwaar in de schaduw Ik zou voor een veel kleinere F waarde gegaan zijn (kan ze niet checken door gebrek aan exif...), en toch iets meer gezoomt. De vacht is wel mooi vastgelegt, daar had je meer mee kunnen doen mss?
9. There she is

. Spijtig van dien draad natuurlijk. Erg mooie lichtinval hoor.
Hopelijk hebde er iets aan...
