Archief - PHOTOSHOOT: Structo nv

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Floyd

Legacy Member
Die met de stoel lijkt mij het beste (wel nogal klein formaat hé).
Ik zou echt geen foto's in sepia trekken...

friggelke

Legacy Member
waar is die locatie? mag je daar zomaar binnen? ik zoek nog een goeie locatie voor mijn portfolio. Daar kan ik dan min modelleshoot doen...

Thorens

Legacy Member
guRuh zei:
:eek: Er is helemaal niks met sepia, als het maar smaakvol en niet overdone wordt gedaan
Ik vind sepia afschuwelijk. Zo een "vuile" kleur dat dat geeft aan uw foto, zelfs al is het "smaakvol" gedaan. Moet er niet van hebben. :)

DJ_Trash

Legacy Member
mooi onderwerp (love it)
spijtig dat die grafitti mannen altijd den boel om zeep helpen

daFour

Legacy Member
thx alvast voor de reactie's manne

floyd;ik was aan het twijfelen maar ik dacht dat die kleur daar goed overeenkwam,twas nogal bruin getint daar..En ja de resolutie is nogal raar ook door die album software en ook door men eigen fout,te hoge iso en nogal veel korrel niet? 400 btw

@friggelke ; ligt aan de damse vaart tegen brugge maar is in feite niet toegankelijk maar ik ben binnen geraakt (die drang om dat te zien was erg groot:naughty: )

en inderdaad die fiets stond gewoon perfect!ik zag hem al van buiten staan ( http://users.skynet.be/dafour/IMG_0001.JPG )

en als er iemand es wil een 180graden shot zien van de hangar zeg het me kzal die in een zipje zenden.

Sprynxky Man

Legacy Member
Paar knappe foto's, vooral mooie locatie. Spijtig dat het zo'n stuk van de kempen ligt, zou anders nog wel een goed decor voor in onze filmpjes zijn.

friggelke

Legacy Member
daFour: zou het met te vragen zijn lukken om daarbinnen te fotograferen?

Vind jou foto's goed, zeker qua kadrage bij sommige. Enigste wat ik miss mis, is het feit dat er niet veel gebeurd. Buiten die fiets dan :)

daFour

Legacy Member
friggelke zei:
daFour: zou het met te vragen zijn lukken om daarbinnen te fotograferen?

Vind jou foto's goed, zeker qua kadrage bij sommige. Enigste wat ik miss mis, is het feit dat er niet veel gebeurd. Buiten die fiets dan :)

ik zou begot niet weten aan wie ge dat zou moeten vragen....je moet leven voorstellen daar ;)

DJ_Trash

Legacy Member
friggelke zei:
Enigste wat ik miss mis, is het feit dat er niet veel gebeurd. Buiten die fiets dan :)

Is dat niet de essentie van het thema "verlaten fabrieksgebouw"..verlaten als in "hier wordt niet meer gewerkt, hier komt niemand, deze infrastructuur is aan zen lot overgelaten..."

of bedoel je hij onderwerpen mist die de hoofdrol "spelen" in zen foto's?

friggelke

Legacy Member
kdenk dat dat ook eigen persoonlijke smaak is :). Je hebt deels gelijk en ik ook.

daFour

Legacy Member
chosen1 zei:
foto 2 doet me denken aan HL² :p

ontopic: zijn mooie foto's! maar ge zou ze beter in een groter formaat laten zien want nu door dieje ruwe ondergrond enz kunt ge nie veel details zien

tja die JAalbum resized de foto's eh , nogal hakkelig enorm bekakt

Mazoutjen

Legacy Member
Kan er mij soms iemand een adres geven van deze locatie, of mij vertellen hoe ik er naartoe rijdt?

Wie mij dit kan vertellen, zal ik eeuwig gedenken in mijn gebeden!!!

Greetzzz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan