Archief - PHOTOSHOOT: vanalles

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sm00Ke

Legacy Member
hoi,nu we toch bezig zijn met photoshootposts ga ik er de mijne ook bijzetten :-)
spijtig genoeg nog niet veel tijd gehad om herfstkiekjes te nemen,tis ook nog niet iets te vroeg om echte herfst vast te leggen.
heb wel wat ander foto's genomen.
hier enkele ervan: HIER

edit*: camera is canon EOS 300D (350 is besteld :) ), kitlens + canon 70-200mm usm L f4,alles is gemaakt met statief offcource.

bewerking vuurtoren,molen en herfst2 gelaten zoals het was met filter van 'nik color efex pro 2.0, de rest is niets of weinig aan bijgewerkt,behalve beetje contrast hier en daar en curves.
foto van mijn vriendin is zoals em genomen is,alleen beetje red channel gesoft.

alvast bedankt voor de toch wel positieve beoordelingen.

positieve/negatieve kritiek is altijd welkom :-)

greetz

Gamefreak

Legacy Member
weer een zalige reeks!
vooral de abstracten vind 'k heel goed gelukt.

guRuh

Legacy Member
Schoon foto's, wel veel bewerkt heb ik den indruk, maar das geen bezwaar.

Good job !

dêsh'

Legacy Member
Prachtige foto's Sm00Ke! Abstract3.jpg is mijn favoriet, origineel en mooi !

(PS: zou je die 10sec-slide kunnen verwijderen van je site .. ik bekijk de foto's meestal langer als 10 sec en als ze dan verspringen is dat vrij irritant ;))

Lo_fi

Legacy Member
Mooie foto's.. Ik ben onder de indruk. De bewerking stoort me zelfs helemaal niet..

Ik had bij 1 foto (herfst 1) wel erg heimwee naar mijn 'Meetjesland' waar je dit soort foto's kan nemen als je buitenstapt ipv de bakstenen begijnhofmuur die ik elke morgen mag groeten.

Nice one.

Sm00Ke

Legacy Member
dêsh' zei:
Prachtige foto's Sm00Ke! Abstract3.jpg is mijn favoriet, origineel en mooi !

(PS: zou je die 10sec-slide kunnen verwijderen van je site .. ik bekijk de foto's meestal langer als 10 sec en als ze dan verspringen is dat vrij irritant ;))

heb dat al geprobeerd,maar om 1 of andere lugubere reden lukt het niet om die 10 sec eruit te halen :(

Typhon`

Legacy Member
Sm00Ke zei:
heb dat al geprobeerd,maar om 1 of andere lugubere reden lukt het niet om die 10 sec eruit te halen :(
<meta http-equiv="refresh" content="10;URL=abstract2.htm">

Daar zit het beest :p.

Floyd

Legacy Member
Prachtig!!! Ik wil zelfs niet weten wat die abstracte foto's eigenlijk zijn!
Ik moet zeggen dat het felle bewerken me wel een beetje stoort, maar eigenlijk niet in die mate dat ik er een zinnetje moet aan vuil maken... ach, te laat.

GhostFire

Legacy Member
hoe heb je die belichting van vriendin gedaan ? of is dit enkel nabewerking ?

Lo_fi

Legacy Member
Het helpt als je vriendin van nature al een beetje een duister figuur is...

blaZe

Legacy Member
schitterende foto's, ik ben niet gekwalificeerd genoeg om hier nog verdere opmerkingen over te geven :)

Inv`

Legacy Member
u natuurfoto's zijn altijd abnormaal mooi :)

kunde zo is geen compilatie maken van al u natuurfoto's?

Fatalix

Legacy Member
gebouw2.jpg is gewoon TE mooi.
Zo mooi dat door die blur die die beetje heeft wel met de comp gemaakt lijkt.

Erinyes

Legacy Member
Heel mooi.
Maar ze zijn wel wat groot voor mijn klein schermpje (12")

Jixop

Legacy Member
allemaal heel mooi! alleen die vuurtoren is een beetje cliché ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan