Ik ben niet echt specialist in dat soort fotografie, 'k ben zelf eerder sportfotograaf, maar 'k ga toch wat opmerkingen proberen te geven

:
1: Vrij rommelig eigenlijk, er ontbreekt een echt onderwerp eigenlijk. De horizon? Dan staan de bomen in de weg. De bomen? Dan zou je die er best volledig opzetten.
2: Lekker rustgevende foto, goed gebruikgemaakt van de, dikwijls voor de fotograaf hinderlijke, mist om een speciale sfeer te krijgen.
Eventueel de paaltjes en het lichtere vlak onderaan wat wegwerken.
3 & 4: spreken me niet echt aan, wat saaie compositie. Maar met die locatie kun je zeker wat doen. Kun je er binnen? Met een laagstaande zon is er altijd wel iets mooi te trekken in zo'n leegstaand gebouw
5: Ogen worden mooi meegetrokken door de weg, maar toch mis ik er iets in, misschien volgende keer iets minder scherptediepte en lager bij de grond gaan zitten?
6: Op zich een technisch goed gelukt silhouet, maar ook weer een beetje saaie compo/onderwerp.
7: Mooie foto. Zelfde commentaar als 2 eigenlijk.
Algemeen: zit best wel wat ruis in de meeste foto's, welke iso instelling heb je gebruikt?