forumnaar
Legacy Member
beste forummers,
Ik zou graag een bezoekersteller toevoegen op mijn phpbb forum.
Ik heb bij belstat een account aangemaakt ( heb nu de code ) maar het lukt mij niet om de bezoekersteller op het forum te kunnen plaatsen.
Zou iemand met een verstaanbare uitleg mij willen helpen aub?
alvast bedankt
:applause:
Ik zou graag een bezoekersteller toevoegen op mijn phpbb forum.
Ik heb bij belstat een account aangemaakt ( heb nu de code ) maar het lukt mij niet om de bezoekersteller op het forum te kunnen plaatsen.
Zou iemand met een verstaanbare uitleg mij willen helpen aub?
alvast bedankt
:applause: