Fegru
Legacy Member
Ik heb dus een siteje op een gratis host. Nu wil ik een inlogsysteempje maken enzo, maar daar wil ik mail voor kunnen sturen. Helaas ondersteunt deze gratis host geen sendmail, mail of wat dan ook. Wel kan ik iets doen met fsockopen.
Nu is mijn vraag, hoe doe ik dit. Ik heb al een SMTP emailaccountje. Ik heb het webadres van deze emailaccount, een poort, een wachtwoord en een emailadres.
Voor zover ik weet kan ik iets ingeven in de aard van fsockopen(www.webserver.com, 123456(port),...)
Ik heb op php.net wat uitleg gezocht, maar die gaat alleen over fsockopen, maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik mijn mails moet sturen.
Dank bij voorbaat.
Nu is mijn vraag, hoe doe ik dit. Ik heb al een SMTP emailaccountje. Ik heb het webadres van deze emailaccount, een poort, een wachtwoord en een emailadres.
Voor zover ik weet kan ik iets ingeven in de aard van fsockopen(www.webserver.com, 123456(port),...)
Ik heb op php.net wat uitleg gezocht, maar die gaat alleen over fsockopen, maar nu weet ik nog steeds niet hoe ik mijn mails moet sturen.
Dank bij voorbaat.