Euh, mambo (joomla nu) is zowat het bekendste CMS dat er bestaat denk ik, dus imo vrij nutteloos te vermelden dat het een 'free script' is.
Celle, je moet eens kijken, je hebt altijd verschillende tabbladen met opties. Ben je zeker dat het aangevinkt staat? (Anders eens kijken bij 'global configuration' of zoiets, daar kan je de algemene instellingen aanpassen)