Kurrado
Legacy Member
Hallo iedereen,
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een phpbb-forum, versie 2.0.10, maar ondertussen is versie 2.0.19 uit.
Nu, mijn forum is serieus gemod, een mod voor ranks, een mod voor tables, een mod voor uitlijnen, een mod voor meer gebruikersgegevens, etc...
Allemaal handmatig gemod.
Ik heb mijn forum nooit geupdate, omdat het handmatig doen nogal veel werk leek, maar het is nu toch nodig wegens veiligheidsproblemen. Hoe doe ik dit ?
Op de officiële website downloadde ik de code changes, maar die staan enkel van 2.0.18 to 2.0.19. En die changed files, daar kan ik niets mee doen omdat die reeds geupdate zijn (en dus mijn gemodde files zullen overschrijven).
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Moet ik eerst 2.0.10 to 2.0.11, dan 2.0.11 to 2.0.12, 2.0.12 to 2.0.13, etc... doen ?
Alvast bedankt !
Kurrado
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb een phpbb-forum, versie 2.0.10, maar ondertussen is versie 2.0.19 uit.
Nu, mijn forum is serieus gemod, een mod voor ranks, een mod voor tables, een mod voor uitlijnen, een mod voor meer gebruikersgegevens, etc...
Allemaal handmatig gemod.
Ik heb mijn forum nooit geupdate, omdat het handmatig doen nogal veel werk leek, maar het is nu toch nodig wegens veiligheidsproblemen. Hoe doe ik dit ?
Op de officiële website downloadde ik de code changes, maar die staan enkel van 2.0.18 to 2.0.19. En die changed files, daar kan ik niets mee doen omdat die reeds geupdate zijn (en dus mijn gemodde files zullen overschrijven).
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ? Moet ik eerst 2.0.10 to 2.0.11, dan 2.0.11 to 2.0.12, 2.0.12 to 2.0.13, etc... doen ?
Alvast bedankt !
Kurrado

).