passero
Legacy Member
Is het ergens mogelijk om in de php.ini duidelijk te maken dat je de php4 engine ofzo wil gebruiken?
De reden hiervoor is omdat op mijn laptop php5 staat, maar ik moet bij een klant het een en ander doen voor een website en die is in 4 geschreven. de enige manier is lokaal werken (security en rechten van contracters op intern netwerk enzo) en dus wil ik vermijden dat ik bepaalde zaken eigen aan php5 gebruik. Als ik het merk eens het project live gaat is het beetje laat...
Of moet ik php4 ook installeren? Ik zou dit liever niet doen want er zijn een aantal modules waar ik miserie mee heb om die te installeren en die zijn nodig om de website te runnen.
De reden hiervoor is omdat op mijn laptop php5 staat, maar ik moet bij een klant het een en ander doen voor een website en die is in 4 geschreven. de enige manier is lokaal werken (security en rechten van contracters op intern netwerk enzo) en dus wil ik vermijden dat ik bepaalde zaken eigen aan php5 gebruik. Als ik het merk eens het project live gaat is het beetje laat...
Of moet ik php4 ook installeren? Ik zou dit liever niet doen want er zijn een aantal modules waar ik miserie mee heb om die te installeren en die zijn nodig om de website te runnen.
).