KIA_Killer
Legacy Member
Greetings,
ik heb een forum (PHPBB3) met template 2Unilever.
Ik heb een paar kleurtjes verandert, maar voor de rest nog niks.
Nu, het forum is redelijk smal van template waardoor sommige lange topictitels op 2 regels uitgeschreven worden in dat (veel) te kleine kadertje (omdat het zo smal is).
Waar kan ik ergens in die code iets aanpassen zodat die tabel (ofte: heel het forum eigelijk) wat breder kan zijn?
La Selección • Forumoverzicht
Nu, normaalgezien kan niemand erop omdat ik de forums enkel laat zien aan mensen in een bepaalde usergroup, dus als iemand me wil helpen en het niet kan zien: laat hier iets achter en ik laat u effe op het forum, dan zal je zien wat ik bedoel met 'te smal'.
Als je het zo al weet: shoot
ik heb een forum (PHPBB3) met template 2Unilever.
Ik heb een paar kleurtjes verandert, maar voor de rest nog niks.
Nu, het forum is redelijk smal van template waardoor sommige lange topictitels op 2 regels uitgeschreven worden in dat (veel) te kleine kadertje (omdat het zo smal is).
Waar kan ik ergens in die code iets aanpassen zodat die tabel (ofte: heel het forum eigelijk) wat breder kan zijn?
La Selección • Forumoverzicht
Nu, normaalgezien kan niemand erop omdat ik de forums enkel laat zien aan mensen in een bepaalde usergroup, dus als iemand me wil helpen en het niet kan zien: laat hier iets achter en ik laat u effe op het forum, dan zal je zien wat ik bedoel met 'te smal'.
Als je het zo al weet: shoot
