Archief - phpBB3 probleem met adminpanel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gothrek

Legacy Member
Ik heb een dus nogal ambetant probleem

ik wil mij inloggen om het beheerderspaneel te bekijken, dus vraagt het forum opnieuw mijn wachtwoord. Vervolgens komt er deze tekst:
Code:
Je bent succesvol ingelogd en wordt nu naar het beheerderspaneel doorgestuurd.

Ga door naar het beheerderspaneel

Vervolgens krijg ik opnieuw de melding om mij in te loggen


bij het normaal inloggen (voor het forum, niet acp) als ik niet het vinkje indruk van de sessie te bewaren, krijg ik dit te zien als ik me inlog voor het acp

Code:
Informatie

Doordat je geen beheerder bent, beschik je niet over de juiste permissies om het beheerderspaneel te openen.

iemand een oplossing? :s

Gothrek

Legacy Member
als ik de stijl verander, kan ik mij wel inloggen op het acp, nu snap ik er helemaal niets meer van

Gothrek

Legacy Member
Exit zei:
mss in het juiste forum posten/zoeken ...

was aan het twijfelen, sorry

weet eigenlijk iemand een oplossing voor het probleem? want ik zou graag die stijl willen gebruiken en geen andere

demon326

Legacy Member
Gothrek zei:
als ik de stijl verander, kan ik mij wel inloggen op het acp, nu snap ik er helemaal niets meer van

Gelieve uw stijl files te updaten naar de laatste versie van phpbb3, in dit geval is het 3.0.2. En aan uw error te zien is het nog een stijl van het pre-RC7 tijdperk:p

Gothrek

Legacy Member
benny zei:
Gelieve uw stijl files te updaten naar de laatste versie van phpbb3, in dit geval is het 3.0.2. En aan uw error te zien is het nog een stijl van het pre-RC7 tijdperk:p

stijl is de recentste versie (geschikt voor phpbb 3.0.2)

demon326

Legacy Member
Gothrek zei:
die topics had ik al gelezen, cookies en al den bazaar al gedelte, op en afgezet
het gewoon raar dat het enkel bij 1 stijl voorkomt en bij andere stijlen niet

En welke stijl is dat precies? Want als het bij de andere niet gebeurd is het probleem bij die stijl.

Gothrek

Legacy Member
benny zei:
En welke stijl is dat precies? Want als het bij de andere niet gebeurd is het probleem bij die stijl.

bo2soft, ja het is zeker iets met de stijl, maar ik kan niet terugvinden wat

demon326

Legacy Member
Gothrek zei:
bo2soft, ja het is zeker iets met de stijl, maar ik kan niet terugvinden wat

ik heb uw stijl local eens getest, en deze werkt zonder enige problemen als ik inlog bij het admin paneel:unsure:

Gothrek

Legacy Member
benny zei:
ik heb uw stijl local eens getest, en deze werkt zonder enige problemen als ik inlog bij het admin paneel:unsure:

ik heb hem al talloze keren verwijdert en opnieuw ingesteld, ik snap het echt niet

demon326

Legacy Member
Gothrek zei:
ik heb hem al talloze keren verwijdert en opnieuw ingesteld, ik snap het echt niet

Op elke phpbb 3.0.2 versie van mij werkt die gewoon perfect, het enige dat ik nog kan aanraden is eens de template files vervangen door de subsilver2 template files. En vergeet na het vervangen van de files de template buffer niet te legen!

In het beheerders paneel ga je naar Stijlen-->Templates-->bo2Soft-->vernieuw

Als dat niet werkt kunt ge best op phpbb.com support vragen en duidelijk vermelden welke stappen ge al gedaan hebt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan