Gothrek
Legacy Member
Ik heb een dus nogal ambetant probleem
ik wil mij inloggen om het beheerderspaneel te bekijken, dus vraagt het forum opnieuw mijn wachtwoord. Vervolgens komt er deze tekst:
Vervolgens krijg ik opnieuw de melding om mij in te loggen
bij het normaal inloggen (voor het forum, niet acp) als ik niet het vinkje indruk van de sessie te bewaren, krijg ik dit te zien als ik me inlog voor het acp
iemand een oplossing?
ik wil mij inloggen om het beheerderspaneel te bekijken, dus vraagt het forum opnieuw mijn wachtwoord. Vervolgens komt er deze tekst:
Code:
Je bent succesvol ingelogd en wordt nu naar het beheerderspaneel doorgestuurd.
Ga door naar het beheerderspaneel
Vervolgens krijg ik opnieuw de melding om mij in te loggen
bij het normaal inloggen (voor het forum, niet acp) als ik niet het vinkje indruk van de sessie te bewaren, krijg ik dit te zien als ik me inlog voor het acp
Code:
Informatie
Doordat je geen beheerder bent, beschik je niet over de juiste permissies om het beheerderspaneel te openen.
iemand een oplossing?



