SyRuS.be
Legacy Member
Tijd geleden heb ik eens iemand een scriptje laten maken dat 2 pagina's bevatte.
Je geeft een username in op P1 => Submit
Ga je naar P2 waar het je username toont en via fsockopen enzo een bepaalde lijn van een andere site haalt (hij stuurt ook die username naar die site die zo die lijn genereerd).
Maar nu werkt dat ding niet meer en het is een vrij ingewikkeld scriptje (voor mij toch). Iemand die ik eens mag mailen en het eens zal bekijken? (Ik post het liever niet).
Vergelijkbaar met dat je vb op mijn site je naam ingeeft, druk op submit en WAUW daar zie je ze in word art style! Maar het hele genereer gedoe komt van een andere site...
Groetjes
SyRuS
Je geeft een username in op P1 => Submit
Ga je naar P2 waar het je username toont en via fsockopen enzo een bepaalde lijn van een andere site haalt (hij stuurt ook die username naar die site die zo die lijn genereerd).
Maar nu werkt dat ding niet meer en het is een vrij ingewikkeld scriptje (voor mij toch). Iemand die ik eens mag mailen en het eens zal bekijken? (Ik post het liever niet).
Vergelijkbaar met dat je vb op mijn site je naam ingeeft, druk op submit en WAUW daar zie je ze in word art style! Maar het hele genereer gedoe komt van een andere site...
Groetjes
SyRuS