Archief - PORTFOLIO: annimohl.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
Oi.

Zelf studeer ik multimediatechnieken op school en we moesten een portfolio maken. Het concept is er, de opvulling nog niet helemaal.

Het zou leuk zijn eventuele tips of dergelijke te verkrijgen ...

http://www.annimohl.be

iO.

Belgerbil

Legacy Member
wel ik heb een jaartje webdesign gedaan en ik ben nu geen expert ofzo :) ik ken de basics maar toch ff een paar opmerkingen...

splashkoe
leuk maar verwarrend, geeft de indruk dat er alleen maar die afbeelding op de pagina staat, ik zou direct de website tonen (er zijn mensen die niet de tijd nemen om heel hun beeld te overlopen met hun cursor :))

de tekst
misschien een beetje klein, maar dat hangt van je doelgroep af. jonge mensen kunnen makkelijker zo'n kleine lettertypes lezen dan oudere, ik zou hem een paar puntjes groter zetten.

het groen is mooi maar kan misschien na een tijdje pijn gaan doen aan de ogen dus misschien een iets rustiger kleurtje?

toch mooi werk voor wat ik ervan af ken, ik hoop dat ik u een beetje kunnen helpen heb :) en nog veel geluk met het portfolio ofc

Devastate

Legacy Member
u tekst is idd wat klein, maar aangezien ge u hele design al afhebt kunde daar wss niet veel meer aan wijzigen.
mss de randen rond u contactform wat duidelijker maken.

Bram

Legacy Member
zoals eerste reply: splashkoe = :confused: Ik moest zoeken naar de enter knop, wa ik nie tof vind. Inderdaad gewoon na de loading (die trouwens hier precies onmiddellijk gedaan was) meteen naar de site zelf gaan.

De site zelf:
-Muziek bij opstarten = :angry: Het eerste wat ik moet doen is de muziek afzetten en mezelf tegenhouden om de site weg te klikken. Zet dit standaard af en geef de mensen de mogelijkheid om deze aan te klikken.
-Het design: behoorlijk origineel, wel tof gedaan, die vogeltjes zijn wel hip. Kleine opmerking: uw gras aan uw linker box (waarin uw naam en Online Portfolio staan) is nogal kort afgesneden, rechts ist precies wa beter afgewerkt.
-Geen scroll mogelheid in de main content met het muiswieltje, iets wat mij persoonlijk heel hard kan storen
-Navigatie animatie zou ik persoonlijk iets versnellen, dat gaat wat beter overkomen denkek...
-Font in de footer: ik zou hier gewoon een kleine Helvetica ofzo van maken, het ziet er nu nogal amateuristisch uit vind ik, terwijl de site zelf heel professioneel overkomt.
-geen idee of dit zelfs mogelijk is, maar kan je in flash de antialiasing van u fonts ook uitzetten? want als uw lettertype al zo klein is, en dan nog eens blurry ook dan wordt het echt moeilijk om te lezen.

[2nd] BlackHawk

Legacy Member
aan iedereen : bedankt.

aan SveltestSword: merci voor je punten, je hebt bij vele gelijk. vele zijn ondertussen al opgelost, aangezien ik merk dat er nog een oudere versie online staat. de witte pagina met shadow is in feite een "snel-snel" iets dat ik in elkaar heb gestoken, maar ook deze wordt nog vernieuwd. bedankt alvast voor een kritische, niet afbrekende reply.

mvg

adrianhates

Legacy Member
muziek man , zet het af xD , kheb em gewoon weggeklikt :)

men zalig hardtechno setje van alex forza werd verkracht

je hebt er precies wel veel tijd en werk in gestoken , maar je 'typografie' is lelijk en niet echt aangenaam om te lezen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan