zoals eerste reply: splashkoe =

Ik moest zoeken naar de enter knop, wa ik nie tof vind. Inderdaad gewoon na de loading (die trouwens hier precies onmiddellijk gedaan was) meteen naar de site zelf gaan.
De site zelf:
-Muziek bij opstarten =

Het eerste wat ik moet doen is de muziek afzetten en mezelf tegenhouden om de site weg te klikken. Zet dit standaard af en geef de mensen de mogelijkheid om deze aan te klikken.
-Het design: behoorlijk origineel, wel tof gedaan, die vogeltjes zijn wel hip. Kleine opmerking: uw gras aan uw linker box (waarin uw naam en Online Portfolio staan) is nogal kort afgesneden, rechts ist precies wa beter afgewerkt.
-Geen scroll mogelheid in de main content met het muiswieltje, iets wat mij persoonlijk heel hard kan storen
-Navigatie animatie zou ik persoonlijk iets versnellen, dat gaat wat beter overkomen denkek...
-Font in de footer: ik zou hier gewoon een kleine Helvetica ofzo van maken, het ziet er nu nogal amateuristisch uit vind ik, terwijl de site zelf heel professioneel overkomt.
-geen idee of dit zelfs mogelijk is, maar kan je in flash de antialiasing van u fonts ook uitzetten? want als uw lettertype al zo klein is, en dan nog eens blurry ook dan wordt het echt moeilijk om te lezen.