Archief - PORTFOLIO: area51.neo-rc.be

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Obliv`

Legacy Member
- hetgeen wat me het meest opvalt is het taalgebruik: kies voor NL of Engels. Geen mengelmoes.
- de achtergrond, met die lijn die verder door de navigatie loopt zou ik anders doen. Die trendy dingen laat je best achterwegen
- navigatie is niet echt afgewerkt. Kzou de blauwe borders boven en onderaan watminder dik maken
- de pijltjes die op je <li>'s staan vind ik niet mooi. (te lang en iets te hoog gepositioneerd tov de tekst die er bij hoort)
- die pijltjes in de header zou ik ook anders doen. Ander versierinkje ofzo (hetgeen er nu staat is ook weer zo'n trend-like ding)

De code ziet er redelijk goed uit.
De lay-out is vrij simpel, maar zeker niet zo slecht. Hij mist nog wel de afwerking en de nodige details hier en daar.

De grootste fout blijft toch de taal. NL <-> Engels, zinsconstructies, dialect ... Herbekijken die boel en corrigeren waar nodig.

lambik

Legacy Member
de layout vind ik best goed...

maar man daar staan veel schrijffouten in seg, probeer daar ook eens wat tijd in te steken...

Devroush

Legacy Member
kwil nu nie moeilijk doen ofzo, maar uw header is geript van een wallpaper (heb zelf geen idee wie hem gemaakt heeft, misschien weet je het zelf wel :))
anyway, geef die vent wa credit als ge da zo schaamteloos overpakt

VinX

Legacy Member
Ben aan nog wat pagina's bezig hoor dus jah die gast gaat credit krijgen hij komt van deviantart

KoenDK

Legacy Member
Brock zei:
sterk voor een 14-jarige !

vind ik ook, ondanks dat de meeste opbouwende kritiek hier wel correct is
geef die gast nog 10jaar tijd
en indien zijn interesse blijft, zal het nog allemaal goed komen denk ik :niceone:

blaZe

Legacy Member
wel vreemd dat je files voor lightbox er nog staan, de overlay image, loader image maar je blijkt ze niet te gebruiken.

;)

je hebt er in ieder geval veel tijd in gestoken om het aan te passen.
(en dat op zich is ook al een goede leerschool)

Freaky 7

Legacy Member
mooi in elkaar gestoken :)

koers je?
ken je toevallig Tim Haex van sport en steun leopoldsburg?

denk

Legacy Member
mooie site, maar ik vind toch dat er iets mis is met de layout...

ge hebt dus uwen kader waar den tekst enal instaat, maar waarom loopt die ene horizontale lijn door over de hele pagina? en die diagonale grijze strepen aan den bovenkant...
alléja, das mijn eigen mening é :)

Wel goed gedaan, chapeau :D :D :D

VinX

Legacy Member
Mijn intresse is zeer groot, nog steeds, ik knutsel al een paar jaren aan websites maar nu ben ik toch al wat veerder gekomen. Ik ken geen Tim Haex. Kan iemand kijken of de bar in de background wel degelijk gelijk loopt met de navigatie ????

Quilombo

Legacy Member
- engels/nederlands, geen engelse links en titels en nl inhoud
- list-style images
- hovers: wrom maak je die van onder nie gelijk vanboven :p k bedoel da ge nog een streepke grijs ziet vanonder in uw menu
- doorlopende menu balk
- strepen vanboven :confused:

hm da was precies al allemaal gezegd :D

- k zou er ook voor zorge da ge ziet op welke pagina da ge zit
- en die streepkes uit uwe header doen, lijkt zo (voor mij :p) alsof ge daarop kunt klikke om iets in of uit te doen schuiven ofzo ;x

ma ziet er goe uit idd, gj

bass

Legacy Member
Je hebt duidelijk naar OSX gekeken, dezelfde iconen: dashboard, mail, adressbook enz. Apple gaat daar niet zo blij mee zijn.

VinX

Legacy Member
Vergeten melden de iconen komen van RKlauncher! Stukje docksoftware voor windows, dus ik doe niks mis ermee, nu het is nederlands geworden, engels ben ik nog niet zo sterk in, menu enzo aangepast naar het nederlands
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan