Archief - Portfolio: Jeroen Verhoest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ToRrEs

Legacy Member
URL: http://users.pandora.be/ToRrEs

Dit is mijn portfolio, ik had graag jullie mening geweten over de layout, de navigatie, enz.

OPM: het kan zijn dat er nog enkele dode links in zitten maar hier wordt aan gewerkt ;)

La Esterella

Legacy Member
Layout kan ermee door maar linksboven die figuur is nogal zwaar vinnek persoonlijk. Navigatie zouk veranderen moest ik u zijn, ofwel links onderelkaar, ofwel bovenaan horizontaal. Zoals de navigatie nu is, daar krijg je een stijve nek van en meeste bezoekers zullen uw site redelijk snel verlaten als de usability ervan niet optimaal is.

Groeten

orez

Legacy Member
kleurgebruik vind ik enorm slecht, ook het achtergrond patroon past niet op het geheel, de typografie... mja die is er simpelweg niet. + Witte tekst op die al lichte achtergrond, U image dagge gebruikt vind ik ook ni goe... tlijk op een onafgewerkte gif.

Navigatie is dus slecht leesbaar + staat verticaal... Deze site was zeer snel opnieuw gesloten.

btw... hierop geinspireerd waarschijnlijk: http://daniel.dp-world.net/

Tis ni omdazze dit in de les tonen dat het dan ook goed is..

Da Turtle

Legacy Member
ow, een mede 1e jaar MCTer :p

De beginpagina vind ik wel leuk (behalve dat patroon, dat hypnotiseerd), maar das wel het enige eigelijk.
verticale navigatie:naughty: ga naar de lessen WOM :D
ik kan der nie meer aan toevoegen, behalve dat het lijkt alsof je veel tijd besteed hebt aan je layout en vooral beginafbeelding (die ik dan ook wel shiek vind) en dan vlug vlug content gemaakt hebt om er maar iets in te zetten, content is een zeer belangrijk aspect (weeral: zie WOM :p).
En ik dacht dat showcase een clickable image map moest zijn.

BertG

Legacy Member
ik vind het op zich zo slecht niet.
Kleuren zijn aanvaardbaar en leuke details.

Wat wel stoort is de zwakke fontkeuze voor je body.
Het verticaal getyp is voor mij niet echt storend, maar mag toch iets groter lettertype hebben zodat het beter leesbaar is.
Ook moet de leesrichting gelijk zijn voor alle verticale elementen. Zo hoe ik mijn hoofd slechts in 1 richting te kantelen.

Verder nog: haal die dode links weg
én haal je e-mail adres weg, voor je het slachtoffer wordt van een spambot!

yrn

Legacy Member
wat mij stoort is da hij ni past in de pagina, da ge ne schuifbalk moet gebruiken voor maar 1 regelke tekst, maja wie ben ik om da te zeggen

Rvl

Legacy Member
off topic: u kennis van programma's met symbolen/procenten aanduiden vind ik nogal raar. Enige referentie? Ikzelf kan toch nie zegge, ah nu ken ik zoveel % van het programma :) , nuja kvind het nogal stom

Ander ding dat me opviel, u image bij u index is nogal pixeled
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan