Archief - PORTFOLIO: Louch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShadesOfJae

Legacy Member
Hi, ;)

Er is nog wel wat werk aan, het grotendeel van de pagina's staat nog onder constructie, maar ik wou even informeren of hetgene er al staat al goed is ?

Het is niet de bedoeling dat de site te ingewikkeld wordt ofzo, gewoon, to the point.

Bij 'About Me' ben ik wel nog aan het twijfelen voor het lettertype (kleur en grootte), want dit lijkt me maar niets ...

Nog tips, aanmerkingen, ... ?

Link : http://www.louch.be

BertG

Legacy Member
Niet slecht, niet goed.. middelmoot
ingewikkeld is het niet, maar ik vind het iets e simpel. 't is gelijk de ruwbouw van een huis... je kan er in wonen, maar aangenaam is iets anders!

  • enter is overbodig
  • vind de LP niet zo goed uigewerkt
  • zwart als lettertype op zo'n donker blauw gaat niet
  • zeer saaie layout. gebruik voor menu / tiels meschien het font dat je gebruikte als enter-tekst op je eerste pagina

ShadesOfJae

Legacy Member
  • enter is overbodig
    => Akkoord
  • vind de LP niet zo goed uigewerkt
    => De LP ? Of bedoel je de vinyls ?
    /edit : je bedoeld in de banner ? Je hebt gelijk
  • zwart als lettertype op zo'n donker blauw gaat niet
    => Mja, is bij mij ook al opgekomen, maar wat anders ? Of alles oranje ?
  • zeer saaie layout. gebruik voor menu / tiels meschien het font dat je gebruikte als enter-tekst op je eerste pagina
    => Welk font ? Dat van 'Louch' of van 'Click To Enter' ?
    En hoe zou ik de layout dan minder saai kunnen maken ?

Alvast bedankt ;)

Da Turtle

Legacy Member
- Probeer te verkrijgen dat je op de volledige "button" kan klikken in je menu, niet enkel de tekst.
- De tekst is niet alleen onleesbaar door het kleur maar ook doordat het te klein is.
- Ik vind dat je een ander derde kleur moet vinden, niet wit. Het blauw en oranje passen wel vind ik. Het wit is iets te. Hoewel dat dat meer een persoonlijke mening is.

het is een beetje simpel, maar in orde als je 't een klein beetje aanpast.

Inc

Legacy Member
- font
- kleur
- corps
m.a.w typografie

voor de rest een goed idee :applause:

Rvl

Legacy Member
Ik wil toch wel opmerken dat je zeer exotische code hebt:
Code:
<tr>
           <th width="181" height="20" bgcolor="#0F3857" scope="row"><div align="right" class="style19">
             <div align="right"><a href="home.htm">Home</a></div>
           </div></th>
         </tr>
waarschijnlijk is dit gecreeerd door dreamweaver maar toch op zo een dingen letten. Dit was slechts één van de vele voorbeelden
LugeR zei:
  • vind de LP niet zo goed uigewerkt
    => De LP ? Of bedoel je de vinyls ?
    /edit : je bedoeld in de banner ? Je hebt gelijk

  • Het is header ipv banner groot verschil tussen beide;) er zijn er die hier allendig over doen

ShadesOfJae

Legacy Member
Ik zal van het weekend is wat veranderen en proberen, ..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan