Archief - PORTFOLIO: Online visitekaartje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Webbber

Legacy Member
vandaag nog eens een poging gedaan tot een klein visitekaartje online te zetten, het is nog niet helemaal klaar
Hier heb ik op gelet tijdens de ontwikkeling:

# Minimalistisch
# Mooi logo
# gebruiksvriendelijk

Alvast bedankt

{ http://www.kinkysouth.be }

Brock

Legacy Member
k tis niet mis maar toch nog volgende opmerkingen:

- links clickable maken bij uw portefolio
- http://www.kinkysouth.be/services.htm werkt niet
- voor een webdeveloper mag je toch wel afstappen van deze table layout
- "untitled document" -> extreem dringend aanpassen :)

.style6 {font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; color: #FFFFFF; font-size: 11px; }
.style8 {font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; color: #333333; font-size: 11px; }
.style10 {font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif; color: #333333; font-size: 11px; font-weight: bold; }

= weinig veelzeggend, kies duidelijke namen

( der zijn der nog, maar nu geen zin meer om te typen :) )

orez

Legacy Member
portEfolio brock? :p en da voor ne webdesigner.. ;)

ontopic:

- mooi logo? waar? (ik vind helemaal geen logo, kinkysouth = text.)
- tables is echt ... BAH !
- CSS leren scheiden van uw html.
- gebruiksvriendelijk kan ik het ook niet noemen (untitled document, broken links ...)
- Lettertype vind ik dan wel weer eens goed gekozen.
- Kleurcombinatie, mja, ni veel op te zeggen... tis een trend hé tegenwoordig :)

Niet veel anders op te merken ook.

IcefoxXx

Legacy Member
Bij uw contact staat dit vanonder: Central Station {Sydney, Australia}... :ironic:

Chimmy

Legacy Member
- Bij portfolio van de URL's klikbare links maken
- De vreemde titel in de titelbalk stoort me nogal, persoonlijk zie ik liever korte en bondige titels.

dreamstar.be

Legacy Member
Webbber zei:
# Minimalistisch
# Mooi logo
# gebruiksvriendelijk

1. Bij het logo zou ik de kleine tekst eronder zo maken dat deze niet breder is dan het logo zelf, dus ofwel de kleine tekst nog kleiner of je logo iets groter.

2. Je gebruikte lettertype oogt niet mooi en is slecht leesbaar (veronderstel Georgia?) Probeer eens met een tahoma.

3. Je pagina titels zou ik ook anders doen, nu is te "nerdy"

Quilombo

Legacy Member
"logo" kleiner slicen
k begin die trend (zwart me roos) stilaan te haten, das gewoon meeloperij imo :S
paginatitels idd
tekst onder u logo idd
lettertype is imo wel goed maar k zou wa lineheight adden
mah t ziet er wel vrij goe uit
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan