Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
0n3Liner zei:yeah een tempalte, good job >_>
hoe noemt ie nu ook weer.... ach weet het niet

bRahms zei:Indien ge der zeker van zijt, post het dan!![]()
nibbler.be zei:http://skins.invisionize.com/db/index.php/f/1673
dit is wel een skin die al jare bestaat voor invision board!
mja, hij had gezegd da het op thema is van een forum!
dunno of het een template is!
*edit*
het cow forum gebruikt deze skin in een andere kleur!
http://www.cow.be/forum/index.php
Hallo? Ik bedoel: WTF? Als het engels te moeilijk is, maakt uw site toch gewoon in het nederlands hé. Trouwens, bij uw referenties, affiliates enz verwijs je constant naar Belgische sites...Hey all,
We had a render team for a while but no renderers to be in it!
Since guardian applied to be one of those renderers, we are coming to give him a chance!
He has been posting some of his renders and is improving alot!
So you'll be some new renders in the resource section on a regulare base!
Congrats Guardian and welcome to the team!
Greetz