De site zelf valt niet echt in mijn smaak. maarja dat is dan ook persoonlijk he
sommige dingen die ik zou veranderen zijn :
- ik moet op geen enkele pagina scrollen behalve bij gluebooks omdat daar beneden een groot zwart vlak staat voor maar 1 zinnetje.
- die streepje als achtergrond zijn storend. Omdat ze niet doorlopen zie ik meer gewoon blokjes met een streepje in.
- u filmpjes zijn .mov files dus via quicktime. is op zich niet slecht maar veel mensen hebben geen quicktime ondersteuning in hun browser.
positief is wel dat je 1 stijl gebruikt hebt en dit mooi toegepast.
denk misschien nog eens na over die navigatie (work, cv contact) want hierdoor krijg je een wit vlak in te breedte. hierdoor zakt je context een stuk naar beneden +/- uit het oog. Mensen kijken altijd eerst naar een bepaalde plek op het scherm en die is van u half wit en half context. aan de andere kant door dit wit vlak staat u banner mooi bovenaan en voelt het niet druk aan. Nuja zoals ik zei denk er gewoon eens over dat is meer persoonlijke mening zoals ik al zei
