JonasDb
Legacy Member
Hey ik wil graag jullie mening over het design van een aankomende nintendo fansite. Graag alleen comments over het design. Eventuele verbeteringen en graag jullie mening over waar jullie het menu van de poll en actieve topics zouden plaatsen.
Alvast bedankt voor wie goede reacties post.
http://navyassasins.na.funpic.de/Previews/DualNintendo.jpg
Alvast bedankt voor wie goede reacties post.
http://navyassasins.na.funpic.de/Previews/DualNintendo.jpg


