ozl
Legacy Member
Hey,
De eerste keer dat ik hier een site kom laten checken en ik hoop dan ook op wat opbouwende kritiek.
Dit is de site
Enkele dingen waar ik zeker wat meer over zou willen weten:
- compatibiliteit
- design (duidelijk, niet te veel wit, wat kan beter): de 'klant' zou als achtegrond een landschap ofzo willen, het de Vlaamse Ardennen wat uitstralen. Zelf had ik gedacht à la Yoni-web maar dan gaat het landschap grotendeels achter mijn content zitten en mensen met een kleinere resolutie gaan het niet zien. Ideeën zijn altijd welkom
Problemen:
- footer zou altijd aan de bodem moeten plakken, bij bookins/contact/information is dit niet het geval (omdat er niet genoeg content staat die het tegen de bodem duwt). In mijn css heb ik nochtans dit:
De code mag ook altijd eens nagekeken worden voor de liefhebbers:
http://www.smi-6ewi.be/wordpress/css/pico.css
Dit is mijn eerste site die echt zal gebruikt worden die ik met CSS en HTML heb gemaakt. Ik weet dat ik wel nog vaak gebruik maak van tabellen maar soms vind ik het gewoon gemakkelijker.
Bij mij op resolutie 1440*900 toont hij goed op Safari, Opera, IE 6, FF (normaal zou IE 7 ook goed moeten zijn)
Alle kritiek welkom.
De eerste keer dat ik hier een site kom laten checken en ik hoop dan ook op wat opbouwende kritiek.
Dit is de site
Enkele dingen waar ik zeker wat meer over zou willen weten:
- compatibiliteit
- design (duidelijk, niet te veel wit, wat kan beter): de 'klant' zou als achtegrond een landschap ofzo willen, het de Vlaamse Ardennen wat uitstralen. Zelf had ik gedacht à la Yoni-web maar dan gaat het landschap grotendeels achter mijn content zitten en mensen met een kleinere resolutie gaan het niet zien. Ideeën zijn altijd welkom
Problemen:
- footer zou altijd aan de bodem moeten plakken, bij bookins/contact/information is dit niet het geval (omdat er niet genoeg content staat die het tegen de bodem duwt). In mijn css heb ik nochtans dit:
Code:
* {margin: 0; padding: 0;}
html, body {height: 100%;}
#wrap {
width: 800px;
min-height: 100%;
margin: auto;
height: 100%;
height: auto !important;
background-color: #fff;
}
#footer {
height: 50px;
width: 780px;
margin-left: 10px;
background-color: #277d93;
bottom: 0;
}
De code mag ook altijd eens nagekeken worden voor de liefhebbers:
http://www.smi-6ewi.be/wordpress/css/pico.css
Dit is mijn eerste site die echt zal gebruikt worden die ik met CSS en HTML heb gemaakt. Ik weet dat ik wel nog vaak gebruik maak van tabellen maar soms vind ik het gewoon gemakkelijker.
Bij mij op resolutie 1440*900 toont hij goed op Safari, Opera, IE 6, FF (normaal zou IE 7 ook goed moeten zijn)
Alle kritiek welkom.
, van vorig jaar)
hf ermee
.
Ik hou niet zo van absolute positioneringen als het ni nodig is.