knuppel
Legacy Member
Hallo,
Eerst en vooral aan iedereen een gelukkige kerst.
Voor onze mini onderneming ben ik bezig aan de volgende site
http://www.2g-desi9n.be/NoName/NoName2.html
Enkel de hoofdpagina en de contact pagina zijn afgewerkt.
Wat vinden jullie hier al van. Met valentijn gaat de sneeuw hartjes zijn
Mvg Geert
Eerst en vooral aan iedereen een gelukkige kerst.
Voor onze mini onderneming ben ik bezig aan de volgende site
http://www.2g-desi9n.be/NoName/NoName2.html
Enkel de hoofdpagina en de contact pagina zijn afgewerkt.
Wat vinden jullie hier al van. Met valentijn gaat de sneeuw hartjes zijn
Mvg Geert

