Tiet
Legacy Member
Ik ben aan deze clansite bezig, hij is nog niet volledig klaar vandaar de PREVIEW prefix. Alleen de homepage is in orde. De members page is er al, maar nog zonder inhoud. Daar zou ik dus graag geen commentaar over willen.
link
Het is een vrij standaard clansite. Ik heb wat inspiratie opgedaan bij sites van topclans en heb hier en daar wat nagedaan, maar ik heb niks letterlijk gekopieerd of nagemaakt. Wat ik zelf wil aanmerken is dat de site mss een beetje te druk is. Ligt dit aan mij of is het ook echt zo? Ik vind wel dat er veel moet opstaan en dat het kleurrijk mag zijn, maar te is te. Let ook niet op de inhoud, het is maar rap wat neergeschreven om wat content te hebben.
link
Het is een vrij standaard clansite. Ik heb wat inspiratie opgedaan bij sites van topclans en heb hier en daar wat nagedaan, maar ik heb niks letterlijk gekopieerd of nagemaakt. Wat ik zelf wil aanmerken is dat de site mss een beetje te druk is. Ligt dit aan mij of is het ook echt zo? Ik vind wel dat er veel moet opstaan en dat het kleurrijk mag zijn, maar te is te. Let ook niet op de inhoud, het is maar rap wat neergeschreven om wat content te hebben.


